0 1 0 0 0 11.12.2012Przemysław Saleta z agencją Chariot i Menu GroupAgencja interaktywna Chariot oraz Bogdan Węgrzynek z Grupy Menu zadbają o PR oraz marketing Przemysława Salety. Wszystkie szczegóły dotyczące współpracy ustalone zostały 8 grudnia w Nowym Sączu.
0 3 0 0 0 11.12.2012Marka Tiger teraz także z linią perfumNa półki drogerii wkracza linia wód toaletowych oraz antyperspirantów dla kobiet i mężczyzn, sygnowanych marką Tiger. Nowe kosmetyki dostępne są w znanych sieciach drogeryjnych oraz na stoiskach kosmetycznych w największych supermarketach w całym kraju, a także w sprzedaży online.
0 1 0 0 0 11.12.2012Vivaboxy do wygrania. Konkurs Marketingu przy Kawie i Sodexo Motivation SolutionsDo zdobycia jest 10 zestawów Vivabox od Sodexo Motivation Solutions. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na 2 pytania: Jakie najbardziej nietypowe prezenty otrzymali Państwo lub wręczyli swoim partnerom biznesowym?Jakie są kategorie prezentów Vivabox? Wymień przynajmniej trzy.
1 1 0 0 0 10.12.2012„It’s your life, just take it” – idea marki Kruger&Matz oddana w spocie (wideo)Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa sprzętu audio marki Kruger&Matz. Jej celem jest zwiększenie świadomości brandu oraz promocja jego kluczowych produktów. Działania obejmują reklamę w telewizji i prasie oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 10.12.2012Kampania promocyjna przelewów natychmiastowych Express Elixir (wideo)10 grudnia rozpoczęła się kampania promująca bankowe przelewy natychmiastowe Express Elixir. Reklama telewizyjna ma informować o możliwości dokonywania przelewów natychmiastowych, które realizowane są wewnątrz systemu bankowego.
0 1 0 0 0 10.12.2012Świąteczna kampania DecathlonuNowa kampania sportowej sieci Decathlon promuje ubrania, sprzęt i prezenty na zimowy sportowy sezon. W kampanii telewizyjnej reklamowane są polary Quechua.
0 4 0 0 0 10.12.2012Ile w tym roku wydamy na świąteczne prezenty? – wyniki badaniaW tym roku na zakup prezentów świątecznych dla najbliższych przeznaczymy 7,3 mld zł. To tyle, ile wystarczyłoby na zakup dwunastu nowych Dreamlinerów. Część tej kwoty – 859 mln zł, czyli wartość połowy Stadionu Narodowego – wydamy na zakup upominków w Internecie.
0 2 0 0 0 10.12.2012Biznesmen wspina się na Złote Tarasy. Kampania ambientowa EnergiOd 1 grudnia na rotundzie Złotych Tarasów znalazła się wielkoformatowa reklama wykorzystująca wyjątkową architekturę obiektu. Realizacja jest częścią aktualnej kampanii skierowanej do klientów biznesowych, prowadzonej przez Energa-Obrót.
0 1 0 0 0 10.12.2012Grupa e-Budownictwo.pl i Polskapresse budują wspólne biuro sprzedaży agencyjnejOd 1 stycznia 2013 roku połączone siły biur reklamy Grupy e-Budownictwo.pl i Polskapresse skierują wspólną ofertę reklamową do klientów z branży budowlanej i nieruchomości. Tym samym portale Grupy e-Budownictwo.pl nie będą już reprezentowane przez sieć Budowia.
0 1 0 0 0 10.12.2012Cheil Poland rozpoczęła współpracę z agencją PROpracowaniem realizacji strategii medialnej Cheil Poland na polskim rynku zajmie się agencja Hill+Knowlton Strategies.