0 1 0 0 0 8.10.2012Plus rozstrzyga przetarg na realizację kampanii ATLPlus rozstrzygnął trwający od marca przetarg na obsługę w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL. Wygrała agencja Change Communications Warsaw.
0 11 0 0 0 8.10.2012Kampania społeczna „Sekrety życia” z udziałem znanych kobiet1 października rozpoczęła się kampania „Sekrety życia” z udziałem gwiazd polskiej telewizji i estrady. Jej ideą jest zwiększenie świadomości Polek na temat ich własnego zdrowia. Akcja została zorganizowana na rzecz Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”.
0 1 0 0 0 8.10.2012MobiQuest – nowa spółka w grupie kapitałowej Sare4 października powiększyła się grupa kapitałowa Sare. Nowa spółka MobiQuest, w której Sare posiada 50% udziałów, dołączyła do Inis, Mail-media i NeronIT. Prezesem zarządu nowo powołanej spółki zależnej jest Tomasz Pruszczyński. W zarządzie zasiada również Aleksander Habrzyk.
0 2 0 0 0 8.10.2012Badanie emocji widzów reklam telewizyjnychRozpoczęło się cykliczne badanie reklam telewizyjnych, łączące dane z pomiarów biometrycznych z deklaracjami respondentów. Prowadzi je warszawska firma Neuroidea.
3 1 0 0 1 8.10.2012Spoty telewizyjne Black Energy z cenzurą i bez cenzury (wideo)W drugiej odsłonie kampanii napoju energetycznego Black Energy „Bądź grzeszny” pojawiły się nowe spoty telewizyjne.
1 3 0 0 0 8.10.2012Paul McCartney w kampanii głośników JBL (wideo)Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Reklamy stanowiły część kampanii marki JBL – „Hear the truth”, której twarzą został znany muzyk.
3 1 0 0 0 8.10.2012Agent w reklamach serwisu Gra.pl (wideo)8 października należący do Mediów Regionalnych serwis Gra.pl rozpoczyna kampanię adresowaną do miłośników gier.
2 1 0 0 0 8.10.2012Układ z Panem Pikusiem – krótkie spoty Avivy (wideo)7 października wystartowała nowa kampania promująca ubezpieczenia komunikacyjne w Avivie. Działania reklamowe skupiają się na haśle „Układ jest taki”. Głównym bohaterem pięciosekundowych spotów jest animowana postać – Pan Pikuś, który zachęca do kontaktu z firmą.
1 1 0 0 0 8.10.2012Nowy spot Lidla: Czego nie umie Okrasa? (wideo)W ramach kampanii „Pascal kontra Okrasa” pojawiła się nowa reklama z udziałem mistrzów kuchni.
3 4 0 0 0 7.10.2012Polscy zwycięzcy w kategorii Multi Channel na festiwalu Golden Drum (wideo)5 października ogłoszono zwycięzców 19. Festiwalu Golden Drum w kategorii Multi Channel. Polskie agencje w tej kategorii otrzymały siedem nagród, w tym jedno Grand Prix.