0 1 0 0 0 7.09.2012„Przebojowi egotycy”, „zdystansowani” – jacy są użytkownicy portali social media?Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Jacy są użytkownicy portali social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami kierują się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Odpowiedzi na te pytania zawiera raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych „Marki w serwisach społecznościowych”.
1 1 0 0 0 6.09.2012Żmijewski w Zamościu reklamuje pożyczkę w Kasach Stefczyka (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Plany. Marzenia. Pożyczka!”, z udziałem Artura Żmijewskiego. Aktor w scenerii Zamościa zachęca do wzięcia pożyczki w Kasach Stefczyka.
0 1 0 0 3 6.09.2012Kim są użytkownicy smartfonów?Z powodu dużego zainteresowania firm dotarciem do właścicieli smartfonów Acxiom przeprowadził analizę zachowań osób korzystających z tych urządzeń. Badaniem objęto grupę ponad 15 tys. użytkowników telefonów komórkowych.
0 5 0 0 0 6.09.2012„Zobacz moc efektów” – zakończenie kampanii promującej Program Infrastruktura i ŚrodowiskoZakończyła się kampania promująca Program Infrastruktura i Środowisko – największy program współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej, z którego wsparcie otrzymują kluczowe dla rozwoju Polski sektory: transport, środowisko, energetyka, kultura, szkolnictwo wyższe i ochrona zdrowia.
0 1 0 0 0 6.09.2012Zbieranie punktów Payback z Jokerem5 września rozpoczęła się akcja programu Payback – „Sprawdź Jokera. Miliony punktów do zebrania”. Towarzyszą jej działania promocyjne: materiały POS w partnerskich punktach sprzedaży oraz kampania reklamowa w radiu.
0 1 0 0 0 6.09.2012Koncert zespołu w ulubionym pubie – promocja Guinnessa27 września po raz czwarty obchodzony będzie Międzynarodowy Dzień Arthura Guinnessa. Grupa Żywiec, dystrybutor piwa Guinness, przygotowała z tej okazji promocje i wydarzenia muzyczne.
0 2 0 0 0 6.09.2012„Zorientuj się w okolicy!” – kampania reklamowa Panoramy FirmW sierpniu rozpoczęła się kampania reklamowa zachęcająca do skorzystania z mobilnych rozwiązań Panoramy Firm, ułatwiających użytkownikom lokalne wyszukiwanie firm, produktów i usług. Ogólnopolska akcja startuje w Warszawie, na nośnikach zlokalizowanych przy ruchliwych ulicach.
1 1 0 0 0 6.09.2012Technologia augmented reality w akcji promocyjnej Saturna (wideo)28 sierpnia w warszawskim centrum handlowym Arkadia sklep Saturn zorganizował jednorazową akcję promocyjną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
1 1 0 0 0 6.09.2012Światowe stolice mody inspiracją jesiennej kampanii TK Maxx (wideo)17 września rozpocznie się druga część kampanii reklamowej TK Maxx – sieci sklepów oferujących ubrania i akcesoria.
0 1 0 0 0 6.09.2012Morele.net reklamuje produkty przy użyciu dynamicznego retargetinguMorele.net, sklep internetowy ze sprzętem elektronicznym, rozpoczął kampanię z wykorzystaniem dynamicznego retargetingu.