0 3 0 0 0 19.07.2012Takie zakupy tylko raz w rocku, czyli Lidl na XVIII Przystanku WoodstockLidl już po raz drugi pojawi się na Festiwalu Woodstock, dzięki czemu zakupy będzie można zrobić na miejscu, w placówce Lidla otwartej specjalnie na tę okazję.
2 2 0 0 0 19.07.2012Bilguun Ariunbaatar w jurcie reklamuje serwis noclegowy Lokalo.pl (wideo)Grupa Allegro rozpoczęła kampanię marketingową wspierającą uruchomienie nowego serwisu noclegowego – Lokalo.pl. Twarzą kampanii został Bilguun Ariunbaatar – znany polski showman.
1 1 0 0 0 19.07.2012Kampania WWF: „Stop toksycznym sinicom!” (wideo)Organizacja World Wide Fund for Nature opublikowała na YouTube kolejny film mający uwrażliwić odbiorców w kwestii konieczności dbania o środowisko.
0 1 0 0 0 19.07.2012CaseBook „Działania reklamowe w blogosferze”Jak powinna przebiegać współpraca na linii bloger – reklamodawca? Czy blogerom płacić, ile płacić i jak płacić? Które formy reklamy sprawdzają się na blogach, a które są zupełnie nieskuteczne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawarte zostały w CaseBooku „Działania reklamowe w blogosferze”, opracowanym przez Natalię Hatalską.
0 1 0 0 0 19.07.2012Platform Channel rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na jesieńFirma Privil Polska, działająca na rynku reklamy zewnętrznej, rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na jesień na multimedialnych nośnikach digital signage umieszczonych na peronach PKP, Intercity i Eurocity.
0 1 0 0 0 19.07.2012Prosumenci w poszukiwaniu przycisku „wyłącz” – Prosumer Report: „Cyfrowe życie”Zaawansowane technologie dawno już przestały pełnić funkcje wyłącznie użytkowe. Rozwój technologiczny uważamy za główną przyczynę wzrostu tempa życia, zaniku prywatności i bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, ale jednocześnie doceniamy pozytywny wpływ „bycia online” na życie towarzyskie i nie potrafimy wyobrazić sobie funkcjonowania bez wszechobecnej łączności. Takie wnioski przynoszą badania, których wyniki zawarto w publikacji „Prosumer Report: Cyfrowe życie”, przygotowanej przez firmę Euro RSCG Sensors.
1 1 0 0 2 19.07.2012Przestępcy składają życzenia na Święto Policji (wideo)W ramach obchodów Święta Policji (24 lipca) stworzono trzy spoty reklamowe („Kwiaty”, „Laurka” oraz „Prezent”). Reklamy znajdą się w Internecie, będą rozsyłane w formie virali; prawdopodobnie wyemituje je również Telewizja Polska.
1 1 0 0 0 19.07.2012Hostessy smarują kremem na plaży – kampania reklamowa Atrium Koszalin (audio)20 lipca centrum handlowe Atrium Koszalin rozpocznie specjalną kampanię reklamową, skierowaną do turystów, którzy będą wypoczywać na okolicznych plażach. Najważniejszą częścią kampanii będzie akcja, w ramach której hostessy zadbają, by turyści i okoliczni mieszkańcy opalali się zdrowo, i będą smarowały plażowiczów kremami do opalania.
0 2 0 0 0 19.07.2012„Bądź podwójnym rEKOrdzistą” – wspólna akcja Allegro i Przystanku WoodstockAllegro jako pierwsza polska firma podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa na Facebooku oraz jako pierwsza firma na świecie spróbuje ustanowić dwa różne rekordy – w świecie wirtualnym i realnym jednocześnie. Kampania rozpocznie się 26 lipca o godzinie 13.
0 1 0 0 0 19.07.2012Skok Ubezpieczenia reklamuje się na lotniskach i w pociągachOd 1 lipca do końca sierpnia pasażerowie podróżujący samolotem lub pociągiem mają okazję zapoznać się z kampanią, reklamującą ubezpieczenia podróżne Skok Ubezpieczenia.