0 1 0 0 1 29.06.2012Pięć megatrendów, które w najbliższej przyszłości zmienią zachowania nabywcówUrbanizacja, starzenie się społeczeństw, wzrost liczebności klasy średniej czy rosnąca świadomość tejże klasy. To megatrendy konsumenckie, które w najbliższej przyszłości zmienią zwyczaje zakupowe nabywców. Coca-Cola już dzisiaj uwzględnia je w swojej strategii – informuje BBC.
0 1 0 0 0 29.06.2012Berberis CRM z systemem marketing automationPolski producent systemów CRM i ERP, BMS Creative nawiązał strategiczną współpracę z SALESmanago, systemem marketing automation. W ramach współpracy stworzono narzędzie przeznaczone dla działów marketingu i sprzedaży.
1 1 0 0 0 29.06.2012Spot Orange reklamujący grę „Need for Speed” w komórce (wideo)Operator komórkowy Orange przed weekendem udostępnia możliwość darmowego pobrania na telefon komórkowy bezpłatnej wersji gry „Need for Speed – Hot Pursuit”.
0 1 0 0 0 29.06.2012„A ty komu ufasz”? – marka w serwisach społecznościowychZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował wyniki badania dotyczącego obecności marki w serwisach społecznościowych: „A ty komu ufasz?”. Autorzy raportu pokazują w sposób kompleksowy markę obecną w serwisach społecznościowych.
0 1 0 0 0 29.06.2012Raport: Znane i nieznane zastosowania smartfonówMEC Analytics and Insight, dział badawczy MEC, przedstawił wyniki ogólnopolskiego badania na temat korzystania ze smartfonów. Na potrzeby badania przyjęto, że smartfon to telefon z dostępem do Internetu. 80 proc. badanych potwierdziło, że ma telefon z dostępem do Internetu, z czego z dostępu do niego korzysta 64 proc.
0 1 0 0 0 29.06.2012Wprowadzenie na rynek marki Książęce wsparte kampanią reklamowąW portfelu Kompanii Piwowarskiej pojawiła się nowa marka premium – piwo Książęce, sprzedawane w trzech smakach: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne. W działaniach komunikacyjnych Książęce skupi się nie tylko na walorach smakowych, ale również na budowaniu i rozwoju kultury piwnej w Polsce.
0 1 0 0 0 29.06.2012Coca-Cola zadba o działania w strefach kibica w Polsce i na UkrainieEuro RSCG 4D zajęła się aktywacją marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Agencja przygotowała strategię działań, kreatywną koncepcję aktywacji, implementację oraz zrealizowała działania prowadzone we współpracy z miastami – gospodarzami mistrzostw.
0 3 0 0 0 29.06.2012Polska drużyna na Euro 2012: Transmisje online minuta po minucieSpośród wszystkich rozgrywek narodowej reprezentacji w turnieju UEFA Euro 2012 największym zainteresowaniem e-kibiców cieszył się mecz Polska-Czechy. Według danych z badania gemiusStream, wszystkie relacje z udziałem polskiej drużyny transmitowane online na stronie www.euro2012.tvp.pl obejrzało prawie 108 tys. unikalnych użytkowników.
0 1 0 0 0 29.06.2012Hypermedia Isobar członkiem Mobile Marketing AssociationAgencja Hypermedia Isobar dołączyła do Mobile Marketing Association – międzynarodowej organizacji, która zrzesza firmy z branży nowych mediów i działa na rzecz rozwoju marketingu mobilnego.
0 2 0 0 0 29.06.2012Trójwymiarowe murale Tyskiego KlasycznegoMurale 3D pojawiły się na ścianach budynków w Katowicach, Krakowie i Tychach. Każde z malowideł wzbogacone jest o przycisk zachęcający do polubienia go na Facebooku. To część kampanii reklamowej, która wspiera wprowadzenie klasycznej edycji Tyskiego z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Akcja potrwa do 15 lipca.