0 1 0 0 0 20.06.2012Unilever, McDonald’s i Ogilvy najbardziej efektywnymi marketingowo markamiUnilever najskuteczniejszym reklamodawcą, McDonald's najskuteczniejszą marką, a Ogilvy & Mather najbardziej efektywną siecią agencji reklamowych – to niektóre wyniki rankingu 2012 Effie Effectiveness Index, który ocenia najbardziej efektywne agencje, reklamodawców i marki.
0 1 0 0 0 20.06.2012Polscy ojcowie: aktywni zawodowo, odpowiedzialni, surfujący po portalach społecznościowych i lubiący zakupy w hipermarketachNa profil polskiego ojca złożyły się dane ok. 80 tys. mężczyzn, którzy w ciągu ostatnich tygodni wypełnili internetową ankietę Acxiomu, dzieląc się z firmą informacjami o swoim stylu życia.
0 1 0 0 0 20.06.2012JakDojadę – na stadion i do najbliższej restauracji McDonald’sW Warszawie oraz Krakowie uruchomiono system elektronicznego wyszukiwania połączeń komunikacji miejskiej. Założeniem projektu jest ułatwienie kibicom przybywającym do Polski na Euro 2012 poruszania się po danym mieście i wyszukiwania najwygodniejszych połączeń komunikacji miejskiej.
0 1 0 0 0 20.06.2012AIP Business Link z agencją kreatywnąAIP Business Link rozpoczął współpracę z agencją kreatywną Adbirds w zakresie opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wizualnej, a także obsługi PR, działań ambientowych i social media marketingu.
0 1 0 0 1 20.06.2012Crédit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii reklamowej full serviceCrédit Agricole Bank Polska ogłosił wyniki przetargu na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwyciężyła agencja NestPoint, która w dalszym ciągu będzie zajmować się działaniami ATL i BTL dla marki Crédit Agricole oraz wsparciem poszczególnych linii produktowych banku.
0 1 0 0 0 20.06.2012Fibar Group z agencją komunikacjiAgencja LTM Communications rozpoczęła współpracę z firmą Fibar Group, producentem bezprzewodowego systemu inteligencji budynków Fibaro.
0 1 0 0 0 20.06.2012Api Food zadba o public relationsFirma Api Food – dystrybutor włoskich produktów spożywczych – podpisała umowę o współpracy z agencją XSR PR.
0 1 0 0 0 20.06.2012Piłkarz pokazujący bokserki z reklamą ukaranyDuński piłkarz Nicklas Bendtner, który odsłonił bokserki podczas meczu z Portugalią i zareklamował w ten sposób bukmachera Paddy Power, został ukarany grzywną w wysokości 100 tysięcy euro i zawieszony na jeden mecz reprezentacji Danii.
0 1 0 0 0 19.06.2012Euro 2012 – polska duma, polski wstydPrzez cztery czerwcowe dni – między meczem z Rosją a ostatnim spotkaniem grupowym z Czechami – cała Polska żyła nadzieją i dumą. Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), emocje towarzyszące reprezentacji Polski w piłce nożnej zmieniały się wraz z sukcesami oraz porażkami Polaków. Remis z Rosją spowodował znaczny wzrost odsetka osób dumnych z polskiej drużyny na Euro 2012 – z 67% w dniu meczu ze sborną do aż 89% dzień po spotkaniu. Euforia nie trwała jednak długo.
0 6 0 0 4 19.06.2012„Dowcipny” wirtualny doradca na nowej internetowej platformie ZUSZakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił 14 czerwca Platformę Usług Ekonomicznych. Na stronie zaimplementowano wirtualnego doradcę, który ma pomagać podatnikom i odpowiadać na ich pytania. Niestety, jego baza odpowiedzi jest jeszcze niepełna, co spowodowało falę żartów ze strony internautów.