0 1 0 0 0 15.06.2012Ile powinien zarabiać kierownik? – badanieZdaniem większości użytkowników portalu wynagrodzenia.pl, kierownik powinien zarabiać o 50% więcej od swoich podwładnych. Co piąty ankietowany uznał, że praca przełożonego jest warta dwukrotnie więcej.
1 1 0 0 1 15.06.2012Ninja w wizerunkowej reklamie Alior Sync (wideo)Spot przekonuje widza, że wirtualny bank Alior Sync znacznie upraszcza życie klientów oraz szybko dostosowuje się do zmieniającej się sytuacji.
0 2 0 0 0 15.06.2012Unicorn Media z nowym logo15 czerwca agencja Unicorn Media wprowadziła nową identyfikację wizualną.
2 4 0 0 0 15.06.2012Cannes Lions 2012 – rekordowa liczba polskich zgłoszeń (wideo)34 301 zgłoszeń z 87 krajów wpłynęło do tegorocznego 59. Festiwalu Cannes Lions – największego i najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu kreatywnej reklamy i komunikacji.
0 1 0 0 0 15.06.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNie kończ na przystawce. Apetyt na wiedzę wzrastaTeoretycznie nowoczesnego człowieka cechuje pęd ku samorealizacji. Jednym z jej elementów jest niewątpliwie wiedza, trzeba więc ją zdobywać. Nowoczesny człowiek, który chce odpowiadać na potrzeby rynku, ale i własnej natury, nie pozwala nigdy zastygnąć swoim kwalifikacjom, doświadczeniu, karierze zawodowej. Wiedza z różnych dziedzin przyciąga go jak magnes, formuje go na nowo, czyni atrakcyjnym na rynku pracy i konkurencyjnym wobec współzawodników.
0 1 0 0 1 15.06.2012List otwarty Klubu Strategów Marketingu do Prezesa Rady MinistrówPodczas spotkania Klubu Strategów Marketingu, które odbyło się 5 czerwca, jego członkowie omawiali problem udziału Polski w pracach nad porozumieniem w sprawie przyjęcia Jednolitego Patentu Europejskiego z punktu widzenia komunikacji.
0 3 0 0 0 15.06.2012Jak firmy wykorzystują Euro i nasze emocje w komunikacji na FacebookuZarówno mniejsze, jak i większe marki wykorzystują motywy Euro 2012 niezależnie od tego, czy są sponsorami tej imprezy i czy w ogóle w swojej strategii nawiązują do futbolu. Twórcy narzędzia analitycznego Sotrender przeanalizowali najlepsze wpisy z profili polskich firm i marek od początku Euro do 14 czerwca.
1 2 0 0 0 15.06.2012Zakazany przez TVP spot „Mecz o wszystko” robi furorę w Internecie (wideo)Fan piłki nożnej, podpisujący się pseudonimem „kneefer”, stworzył spot „Mecz o wszystko”, zagrzewający polską reprezentację w piłce nożnej do walki. Klip został umieszczony na YouTube, jednak – z powodu żądania TVP – szybko stamtąd zniknął.
0 1 0 0 0 15.06.2012Rekomendacje podstawą wyboru agencji reklamowych w Wielkiej BrytaniiWiększość brytyjskich marketerów wybiera agencje reklamowe na podstawie rekomendacji. W niemal 34% decyzję o wyborze agencji podejmował dział zakupów – wynika z badań firmy FindGood.
1 1 0 0 0 14.06.2012Uniwersytet w Białymstoku promuje swoją ofertę (wideo)Uniwersytet w Białymstoku rozpoczął kampanię reklamową, która promuje rekrutację na rok akademicki 2012/2013. Działania mają na celu ukazanie szerokiej oferty kształcenia na białostockiej uczelni.