0 1 0 0 0 5.06.2012Trawiasty autobus na ulicach PoznaniaPrzez najbliższy miesiąc w Poznaniu na trasie między lotniskiem Ławica a centrum będzie kursował elektryczny autobus Solaris. Jego ekologiczny charakter podkreśla fakt, że został pokryty trawą.
0 4 0 0 1 5.06.2012Solidarni 2010 przygotowali plakaty na EuroRuch Solidarni 2010 – zrzeszający osoby, które wierzą, że katastrofa w Smoleńsku była w istocie zamachem – rozpoczął drukowanie plakatów, które mają być rozwieszane podczas Euro 2012. Poprzez te kreacje ruch chce w kilku językach wyjaśnić swój punkt widzenia osobom z zagranicy, które przyjadą do Polski podczas mistrzostw.
0 1 0 0 0 5.06.2012Agrovita promuje konkurs konsumenckiMarka dań gotowych Agrovita, należąca do firmy Mispol, rozpoczęła kampanię outdoorową, promującą konkurs, który rozpoczął się 1 czerwca i potrwa do 15 lipca.
1 1 0 0 0 5.06.2012Przystojny, inteligentny i wytatuowany księgowy w kampanii Krajowej Izby Rozliczeniowej (audio)Nowa kampania Krajowej Izby Rozliczeniowej, promująca podpis elektroniczny Szafir, prowadzona jest w mediach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 4.06.2012„Wielki Konkurs Spryciarze.pl” promowany w sieciach afiliacyjnychW Internecie rozpoczęła się kampania portalu Spryciarze.pl, której celem jest promocja uruchomionego właśnie w serwisie konkursu. Działania są realizowane w sieci afiliacyjnej.
0 1 0 0 0 4.06.2012Sabrina Pilewicz współpracuje z marką Redd’sPolska projektantka Sabrina Pilewicz rozpoczyna współpracę z marką Redd's. Współpraca ma na celu promocję żurawinowego piwa Redd's Crancerry. Działania będą prowadzone głównie w Internecie i social media. Akcja potrwa do końca sierpnia.
0 4 0 0 0 4.06.2012Laureaci 23. Międzynarodowego Biennale Plakatu2 czerwca Muzeum Plakatu w Wilanowie ogłosiło wyniki 23. Międzynarodowego Biennale Plakatu. Nagrody przyznane zostały w czterech kategoriach, a także w tegorocznej kategorii specjalnej „Euro 2012”.
0 1 0 0 0 4.06.2012Actavis zadba o public relationsActavis, firma produkująca leki odtwórcze, powierzyła agencji On Board PR realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej dla pacjentów i opiekunów osób przewlekle chorych, prowadzonej pod hasłem „Pozwól na wsparcie”.
0 1 0 0 0 4.06.2012Nowa kampania mBanku: „Rób TO, gdzie chcesz”mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Jest ona prowadzona pod hasłem „Rób TO”!. W kampanii bank wykorzysta aplikacje mobilne oraz elementy grywalizacji.
0 1 0 0 0 4.06.2012Alfa Star z agencją public relationsMade in PR rozpoczęło współpracę z touroperatorem Alfa Star. Agencja poprowadzi kompleksowe działania PR oraz wesprze firmę w komunikacji wewnętrznej.