0 2 0 0 0 30.05.2012„Bezpieczne pieniądze. Podaj dalej”Narodowy Bank Polski we współpracy z policją przygotował kampanię informacyjną „Bezpieczne pieniądze. Podaj dalej”, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa obrotu pieniężnego w czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012.
0 3 0 0 0 30.05.2012Słowa, które angażują brytyjskich użytkowników FacebookaCzym kuszą marki brytyjskich użytkowników Facebooka? Jakich słów używają w komunikacji?Na te pytania postanowił odpowiedzieć zespół Sotrender, który przeanalizował 111 brytyjskich profili oraz ponad 2 800 różnych postów w kategoriach: kosmetyki i higiena, odzież, samochody oraz żywność i napoje.
0 1 0 0 0 30.05.2012ISTV Services – nowa agencja produkcji filmowejNa rynku zadebiutowała nowa agencja produkcji filmowej dla telewizji i Internetu – ISTV Services. Rozwojem agencji zajmie się Kamil Janik, dotychczasowy kierownik produkcji w internetowej telewizji ISTV.
0 1 0 0 0 30.05.2012Atmedia i Ringier Axel Springer Polska rozpoczynają współpracęBiuro reklamy Atmedia będzie sprzedawało kampanie wideo w 8 witrynach z portfolio Ringier Axel Springer Polska. Do oferty internetowej biura dołączają topgear.com.pl, autoswiat.tv, fakt.pl, komputerswiat.pl, przegladsportowy.pl, koktajl24.pl, students.pl oraz gamezilla.pl.
0 1 0 0 0 30.05.2012„100 dobrych praktyk UX – podręcznik użytkownika”„100 dobrych praktyk UX – podręcznik użytkownika” – to publikacja przygotowana przez Fundację Obserwatorium Zarządzania w ramach ogólnopolskiego projektu Katalizator Innowacji.
0 1 0 0 0 30.05.2012Grolsch Bottle Art i Grolsch ArtBoom FestivalW ramach konkursu Grolsch Bottle Art do 6 czerwca można zgłaszać zaprojektowane przez siebie butelki i kapsle lub puszki i zawleczki piwa Grolsch. Laureaci zostaną ogłoszeni 9 czerwca na Grolsch ArtBoom Festival.
0 1 0 0 0 30.05.2012Agencje reklamowe i domy mediowe: raportW ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł – w zależności od szacunków – o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko Internet wyłamuje się z tego trendu i nieprzerwanie rośnie – wynika z raportu Interaktywnie.com.
3 1 0 0 0 30.05.2012Giggs, Hernandez, Rooney i Ferguson w nowej edycji kampanii reklamowej DHL Express (wideo)24 maja na całym świecie rozpoczęła się kampania reklamowa DHL Express. Jest to druga odsłona akcji „International Specialists”.
0 1 0 0 0 30.05.2012PZU rozstrzygnęło przetarg na wydawanie magazynów firmowychMediapolis Custom Publishing wygrało przetarg na trzyletnią obsługę PZU w zakresie wydawania magazynów firmowych. W ramach współpracy agencja zrealizuje dla PZU dwa projekty wydawnicze – „Świat PZU” (przeznaczony dla pracowników firmy) oraz „Świat agenta PZU” (dla osób współpracujących z ubezpieczycielem).
0 1 0 0 0 30.05.2012„E-commerce w praktyce”: bilansW siedmiu miastach (Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa, Kraków i Katowice), które odwiedziła Akademia Empathy od 14 do 22 maja, w bezpłatnych seminariach uczestniczyło 535 osób. 22 prelegentów poprowadziło w sumie 31 godzin wykładów.