0 1 0 0 0 28.05.2012Trwa kampania reklamowa gładzi szpachlowych Acryl-Putz„Acryl-Putz i każda ściana to gładka ściana” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna kampania radiowa tej marki. Jej celem jest wsparcie sprzedaży gładzi szpachlowych Acryl-Putz oraz podkreślenie korzyści z ich stosowania. Kampania rozpoczęła się 9 maja i potrwa przez 6 tygodni.
1 1 0 0 0 28.05.2012Kinowa kampania marki Nescafé (wideo)W maju rozpoczęła się kampania reklamowa Nestlé, promująca miksy kawowe Nescafé. Akcja będzie prowadzona pod hasłem „Nescafé rozkręca twój dzień!” w kinach w całej Polsce i potrwa od 11 maja do 7 czerwca.
0 1 0 0 0 28.05.2012Najlepsze miejsca na wakacje: raportGdzie w Polsce spędzić wakacje – nad morzem czy w górach? Program Jakość Obsługi zapytał tysiąc Polaków, gdzie wolą spędzić swój letni urlop.
0 2 0 0 1 28.05.2012Nowa identyfikacja wizualna marki ŚnieżkaW maju rozpoczęła się kampania reklamowa linii farb Śnieżka Satynowa. Celem kampanii jest również prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej firmy.
0 1 0 0 0 28.05.2012Życie trójmiejskich marek na Facebooku: raportPochodzące z rejonu Trójmiasta marki aktywnie komunikują się na Facebooku, ale wiele z nich nie prowadzi działań na podstawie przemyślanej i zaplanowanej strategii. Takie wnioski płyną z raportu „14 dni z życia trójmiejskich marek na Facebooku", przygotowanego przez Insource Marketing & PR Agency.
0 1 0 0 0 28.05.2012Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych zadba o public relationsKonkret PR nawiązał współpracę z Krajową Izbą Diagnostów Laboratoryjnych. Agencja wesprze Izbę w zakresie działań prowadzonych w ramach 10-lecia Samorządu Diagnostów Laboratoryjnych.
1 1 0 0 0 28.05.2012Spot T-Mobile w konwencji ukrytej kamery (wideo)28 maja rozpoczyna się kampania promująca ofertę „2 x więcej na konto” w T-Mobile na kartę. Spot został zrealizowany w formie ujęć z ukrytej kamery.
0 1 0 0 0 28.05.2012Akademia BBM: warsztaty nt. kampanii mobile, promocji sprzedaży i prawa w komunikacji z klientem25 i 26 czerwca odbędą się 3 dwudniowe warsztaty organizowane przez Blue Business Media: Kampania Mobile jako wsparcie sprzedaży, Aspekty prawne komunikacji i kontaktu z klientem oraz Skuteczna promocja sprzedaży.
1 1 0 0 0 28.05.2012Magdalena Różczka w reklamie kawy Jacobs (wideo)Kraft Foods Polska rozpoczyna letnią kampanię edukacyjno-promocyjną kaw rozpuszczalnych Jacobs, która zachęca do picia kawy mrożonej przygotowanej na różne sposoby. Twarzą kampanii została znana aktorka Magdalena Różczka. Akcja reklamowa potrwa od 25 maja do 31 lipca.
0 1 0 0 0 28.05.2012Raport: Co kobiety, a co mężczyźni sądzą o Euro 2012?Dom mediowy MEC w ogólnopolskim badaniu postaw Polaków, przeprowadzonym metodą CAWI, porównał opinie kobiet i mężczyzn na temat mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. Z analizy wynika, że kobiety – tak, jak mężczyźni – doceniają ważność i pozytywne znaczenie tego wydarzenia dla naszego kraju.