0 1 0 0 0 28.05.2012Nagrody Superbrands 201225 maja podczas gali finałowej VI edycji konkursu Superbrands 2012 w warszawskim hotelu Sheraton statuetki odebrali przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych. Przyznano również nagrodę honorową oraz trofeum Culture.pl Superbrands.
1 1 0 0 0 28.05.2012Wideo mapping w centrum Warszawy (wideo)27 maja na elewacji hotelu Novotel Cetrum Warszawa zrealizowano projekcję 3D mappingu. Animacja, przygotowana z myślą o Euro 2012, powstała na zlecenie marki Orange.
0 1 0 0 0 28.05.2012Które marki są w czołówce w branży usług telekomunikacyjnych i internetowych?Jeśli telefon komórkowy, to tylko Nokia lub LG i tylko w sieci Orange lub Play. Jeśli komputer osobisty, to jedynie HP lub Apple z Internetem od TP (Orange) lub UPC. To wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzanego przez Reader’s Digest.
0 1 0 0 0 28.05.2012Facebook nie wyszedł z twarzą z giełdowego debiutu: raportNieudany debiut Facebooka na giełdzie oraz nieprawidłowości związane ze sprzedażą jego akcji to jedne z najbardziej medialnych tematów maja – poinformowała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów. Papiery społecznościowego giganta, określane pierwotnie mianem „must have”, nie tylko nie są już towarem pożądanym, ale spędzają swoim nowym właścicielom sen z powiek.
4 1 0 0 0 28.05.2012Kampania społeczna „Policzmy się z rakiem” (wideo)Od połowy maja w telewizji oraz Internecie oglądać można nowe spoty filmowe, promujące kampanię społeczną „Policzmy się z rakiem”. Reklamy były emitowane w telewizji TVN w dniach 14–20 maja.
0 1 0 0 0 28.05.2012Za tydzień konferencja Skuteczny Przedsiębiorca4 czerwca w Krakowie odbędzie się największa konferencja marketingowo-sprzedażowa w Małopolsce. Jednym z prelegentów będzie osoba notowana na liście stu najbogatszych Polaków według magazynu „Forbes” – Rafał Brzoska.
0 3 0 0 0 27.05.2012Rebranding i nowe logo Grupy Lux MedNa przełomie czerwca i lipca Lux Med, istniejąca od dwudziestu lat marka prywatnych usług medycznych, wprowadza nowe logo. To zwieńczenie procesu dotychczasowej integracji i realizacja strategii Grupy. Działania związane ze zmianą oznakowania placówek będą prowadzone sukcesywnie i potrwają kilka tygodni. Kampania reklamowa została zaplanowana na jesień.
1 1 0 0 0 27.05.2012Pan Tak, pan Słucham i pan Oczywiście w spocie Invest-Banku (wideo)28 maja rozpocznie się emisja spotów promujących kredyt gotówkowy Invest-Banku. Kreacja z motywem trzech przedstawicieli banku ma stanowić początek odświeżania jego wizerunku.
0 1 0 0 0 25.05.2012Kampania RMF Classic „Czas na przerwę od piłki”Na początku czerwca w prasie i Internecie rozpocznie się kampania „Czas na przerwę od piłki. Odpocznij przy muzyce filmowej z RMF Classic”. Akcja skierowana jest do osób szukających alternatywnego źródła rozrywki.
0 1 0 0 0 25.05.2012Carrefour Polska zadba o public relationsCarrefour powierzył swój budżet działań PR agencji MSL Warsaw. W ramach rozpoczętej współpracy działania obejmować będą: PR korporacyjny, PR produktowy, działania CSR, prowadzenie biura prasowego oraz realizację projektów specjalnych.