1 1 0 0 0 25.05.2012Rządowa kampania „Wszyscy jesteśmy gospodarzami” „Feel like at Home” (wideo)Reklama przekonuje, że to od nas zależy, jaki obraz Polski wywiozą do swoich krajów nasi goście, jak będzie o nas mówić świat. To nasza szansa, aby pokazać Europie i światu nowoczesną, otwartą i gościnną Polskę.
0 1 0 0 0 25.05.2012„Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu”Prawo powszechnie obowiązujące a prawo wewnętrznie obowiązujące (w kontekście prawnej regulacji wolnych zawodów zaufania publicznego). Zawody dziennikarza i doradcy public relations a normatywna regulacja wolnych zawodów i zawodów zaufania publicznego w polskim porządku prawnym. Odpowiedzialność zawodowa i prawna dziennikarza i doradcy public relations – to tylko wybrane zagadnienia z najnowszej książki Miry Poręby.
0 1 0 0 0 25.05.2012Leroy Merlin promuje sklep internetowyOd 28 maja sklep internetowy Leroy Merlin będzie nosił nazwę Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Nowa nazwa ma wyróżnić sklep na rynku i przyciągnąć klientów. Nazwa sklepu powstała na kanwie hasła ze spotów reklamowych sieci „Też bądź bohaterem w swoim domu”. Tego dnia rozpocznie się także kampania, promująca sklep w mediach, która potrwa do 6 czerwca.
0 6 0 0 1 25.05.2012„To naturalne” – kampania drewnianych podłóg BarlinekKampania wizerunkowa firmy Barlinek prowadzona jest w prasie i w Internecie. Jest wspierana aktywnościami z obszaru social i e-PR. Aktywności ruszyły w połowie maja i potrwają do końca roku.
0 1 0 0 3 25.05.2012Profil polskich matek: kupują i płacą online, korzystają z portali społecznościowych, mają mało czasu dla siebieFirma Acxiom opracowała profil polskich kobiet, które są matkami. Analiza została przygotowana na podstawie danych uzyskanych od ponad 80 tysięcy polskich kobiet, które odpowiedziały na internetową ankietę Acxiom.
0 3 0 0 0 25.05.2012„Cudownie tu być” – kampania Warmii i Mazur24 maja odbyła się konferencja prasowa inaugurująca kampanię promocyjną Warmii i Mazur. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności regionu w kraju i poza jego granicami, a także utrwalenie skojarzeń z pięknem przyrody, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów. Akcja reklamowa potrwa do drugiej połowy 2013 roku.
0 2 0 0 0 24.05.2012Legia na czele, spory spadek Wisły: raport „Polska piłka”Najbardziej medialnym klubem piłkarskim w Polsce była w kwietniu Legia Warszawa. Po dziewięciu miesiącach prowadzenie straciła Wisła Kraków. Mistrz kraju, Śląsk Wrocław uplasował się na miejscu czwartym – poinformowała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów w najnowszym raporcie „Polska piłka”.
1 1 0 0 0 24.05.2012Jeże znowu podglądają ludzi w reklamie Delecty (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca „galaretki na szybko” z portfolio marki Delecta. Koncentrację działań reklamowych zaplanowano w okresie od połowy maja do końca lipca w telewizji, VOD, prasie kobiecej i Internecie.
0 1 0 0 0 24.05.2012Nagrodzono najlepsze pomysły na biznes w konkursie Johnnie Walker i AIP Seed CapitalZnamy już laureatów House of Walkers Project – wspólnej inicjatywy whisky Johnnie Walker oraz funduszu AIP Seed Capital. Do programu zgłoszono 143 pomysły na innowacyjny biznes. W finale znalazło się 20 projektów, z których jury wybrało dwa – Qpony.pl oraz DailySMS.
1 2 0 0 0 24.05.2012Kampania mleka „Łaciate w każdej pozycji!” (wideo)Krowy występujące w kampanii mleka Łaciate uprawiają jogę, wykonując najtrudniejsze ćwiczenia. Ich zadaniem jest poinformowanie konsumenta o nowym opakowaniu mleka Łaciate z bezpiecznym zamknięciem, które po otwarciu można przechowywać w dowolnej pozycji. Jego wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamy zewnętrznej, prasowa, telewizyjna i kinowa.