0 1 0 0 0 30.05.2012Pracodawcom przypisujemy coraz więcej negatywnych cechWedług raportu sporządzonego przez serwis społecznościowy GoldenLine, Polacy, oceniając swoich pracodawców, najwięcej negatywnych cech przypisują firmom z takich branż, jak sprzedaż, marketing/reklama/public relations oraz finanse i ekonomia. Najczęściej o wystawieniu negatywnej opinii decyduje wynagrodzenie oraz atmosfera panująca w miejscu pracy.
0 1 0 0 0 30.05.2012Hamilton Brady z agencją komunikacji marketingowejThink Big Comms podpisała kontrakt z firmą Hamilton Brady – brytyjską kancelarią, oferującą usługi prawne polskiej społeczności, która mieszka w Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 30.05.2012Social response – nowa usługa na rynku social mediaAgencja social mediowa Think Kong wprowadza na rynek nową usługę – całodobowy monitoring w mediach społecznościowych połączony z natychmiastową reakcją na opinie o marce. Usługa została przygotowana na bazie technologii dostarczanej przez Brand24.
0 1 0 0 0 30.05.2012Gdzie Polacy robią zakupy?Po żywność do Biedronki i Lidla, po ubrania do H&M, po kosmetyki do Rossmanna, a po leki do aptek Dbam o Zdrowie – tutaj kupują Polacy. To wyniki badania European Trusted Brands, po raz 12. przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
0 1 0 0 0 30.05.2012Nowa kampania reklamowa Sodexo Motivation SolutionsSodexo rozpoczyna kampanię, wspierającą wprowadzenie na rynek CardPack – narzędzia do zarządzania programami motywacyjnymi z wykorzystaniem kart przedpłaconych.
0 1 0 0 0 30.05.2012Mike Tyson będzie reklamował napoje energetyczne Black1 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa „Tak działa Black!” napoju energetycznego Black, produkowanego przez FoodCare. Wziął w niej udział słynny bokser – Mike Tyson.
0 1 0 0 0 30.05.2012Start X edycji konkursu Złote SpinaczeZłote Spinacze to konkurs, w którym przyznawane są nagrody dla branży public relations. W tegorocznej edycji wprowadzono 10 nowych kategorii konkursowych oraz powiększono grono jury.
0 1 0 0 0 29.05.2012Badanie NetTrack: fala styczeń-marzec 2012W porównaniu z ostatnio publikowanymi danymi z października 2011 penetracja Internetu nie uległa zmianie. Największy wzrost z czołówki stron osiągnął Facebook, zarówno jeśli chodzi o znajomość (o 4,3%), jak i korzystanie w ciągu ostatniego miesiąca (o 4,4%) – wynika z badania NetTrack, stworzonego prez MillwardBrown SMG/KRC.
2 2 0 0 0 29.05.2012„Menedżer do spraw dbania” w spotach Plusa (wideo)1 czerwca rozpocznie się kampania reklamująca ofertę Plus na Kartę oraz Mix.
0 1 0 0 0 29.05.2012Kongres Obsługi Klienta13 i 14 czerwca 2012 na terenie Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach odbędzie się po raz pierwszy w Polsce Kongres Obsługi Klienta.