1 1 0 0 0 21.05.2012Reklama Harleya-Davidsona na dużym ekranie (wideo)Na ekranach 18 kin Cinema City i Helios przed seansami filmu „Dyktator” widzowie mogą obejrzeć 60-sekundowe spoty reklamujące motocykle Harley-Davidson. Kampania potrwa przez 3 tygodnie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Trwa najnowsza kampania Allegro – „Podejmij gości po mistrzowsku”Z okazji zbliżających się europejskich mistrzostw w piłce nożnej serwis Allegro wystartował z kampanią pod hasłem „Podejmij gości po mistrzowsku”. Każdy allegrowicz skorzystać z agregatora ofert, dzięki któremu w kilku serwisach można wyszukać oferty, nawiązujące do mistrzostw.
0 3 0 0 0 21.05.2012„Rewolucja 15°” – startuje kampania Samsung Eco BubbleStartuje nowa kampania reklamowa pralek firmy Samsung. Działania promować będą technologię Eco Bubble, która umożliwia pranie w temperaturze 15 stopni. Równolegle do kampanii rusza akcja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”.
0 1 0 0 0 21.05.2012Produkty spożywcze po raz kolejny pod legistacyjną lupą UEUnia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce dokonało podsumowania nowych przepisów.
0 1 0 0 0 21.05.2012Exact Systems z agencją public relationsExact Systems – dostawca usług dla branży motoryzacyjnej – podpisał umowę z agencją ComPress. Agencja zajmie się realizacją działań z zakresu PR produktowego i korporacyjnego.
0 3 0 0 0 21.05.2012Longboardziści wyruszyli w świat z marką CroppMarka Cropp wysłała dwóch pasjonatów jazdy na longboardzie (dłuższej wersji normalnej deskorolki) – Jacka Brykczyńskiego i Adama Szostka – w sześciomiesięczną podróż po świecie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Debiut platformy do sprzedaży powierzchni reklamowej w Internecie – iBillboardNa polskim rynku rozpoczyna działalność iBillboard, zautomatyzowana platforma do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu RTB. Równocześnie platforma jest uruchamiana także na rynku tureckim, a w ciągu kilkunastu tygodni zadebiutuje także w Czechach i na Węgrzech. Produkt ma docelowo funkcjonować w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 0 1 21.05.2012Kampania outdoorowa napojów Frugo21 maja rozpoczęła się kolejna kampania outdoorowa Frugo, prowadzona na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski. Akcja potrwa do końca czerwca.
0 5 0 0 0 21.05.2012Katastrofa smoleńska zdominowała najbardziej opiniotwórcze media: raportW kwietniu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła „Rzeczpospolita”. Na podium znalazło się też radio RMF FM. W Top15 sklasyfikowano również dwa portale internetowe: tvn24.pl i onet.pl.
0 1 0 0 0 21.05.2012Immochan przedłuża umowę z agencją reklamowąEuro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie budować strategię marki centrów handlowych Auchan.