0 2 0 0 0 21.05.2012Raport: Kibicowanie niejedno ma imięBlisko połowa Polaków interesuje się piłką nożną, w tym blisko jedna piąta bardzo się nią interesuje. Fakt organizowania przez Polskę Euro 2012 zwiększył zainteresowanie piłką nożną około jednej piątej Polaków – wynika z badania, przeprowadzonego przez dom mediowy MEC.
0 1 0 0 0 21.05.2012Screen Network z agencją public relationsFirma Screen Network, działająca w segmencie digital signage, rozpoczęła współpracę z agencją Kolko Communications. Działania obejmują przygotowanie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie działań media relations oraz social media na Facebooku.
0 1 0 0 0 21.05.2012„A ty z czego zrezygnujesz na emeryturze?” – nowa kampania reklamowa Skandia Życie TUSkandia Życie TU rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: „A ty z czego zrezygnujesz na emeryturze?”. Celem działań jest budowa świadomości klientów w zakresie konieczności aktywnego oszczędzania z myślą o zabezpieczeniu przyszłości emerytalnej oraz promocja produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych Skandia Życie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Ufamy niemieckim samochodom, cenimy polskie paliwaOpel i Mercedes są najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce; Orlen i Lotos – liderami w kategorii stacja benzynowa – wynika z badania European Trusted Brands 2012.
1 1 0 0 0 21.05.2012Reklama Harleya-Davidsona na dużym ekranie (wideo)Na ekranach 18 kin Cinema City i Helios przed seansami filmu „Dyktator” widzowie mogą obejrzeć 60-sekundowe spoty reklamujące motocykle Harley-Davidson. Kampania potrwa przez 3 tygodnie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Trwa najnowsza kampania Allegro – „Podejmij gości po mistrzowsku”Z okazji zbliżających się europejskich mistrzostw w piłce nożnej serwis Allegro wystartował z kampanią pod hasłem „Podejmij gości po mistrzowsku”. Każdy allegrowicz skorzystać z agregatora ofert, dzięki któremu w kilku serwisach można wyszukać oferty, nawiązujące do mistrzostw.
0 3 0 0 0 21.05.2012„Rewolucja 15°” – startuje kampania Samsung Eco BubbleStartuje nowa kampania reklamowa pralek firmy Samsung. Działania promować będą technologię Eco Bubble, która umożliwia pranie w temperaturze 15 stopni. Równolegle do kampanii rusza akcja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”.
0 1 0 0 0 21.05.2012Produkty spożywcze po raz kolejny pod legistacyjną lupą UEUnia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce dokonało podsumowania nowych przepisów.
0 1 0 0 0 21.05.2012Exact Systems z agencją public relationsExact Systems – dostawca usług dla branży motoryzacyjnej – podpisał umowę z agencją ComPress. Agencja zajmie się realizacją działań z zakresu PR produktowego i korporacyjnego.
0 3 0 0 0 21.05.2012Longboardziści wyruszyli w świat z marką CroppMarka Cropp wysłała dwóch pasjonatów jazdy na longboardzie (dłuższej wersji normalnej deskorolki) – Jacka Brykczyńskiego i Adama Szostka – w sześciomiesięczną podróż po świecie.