0 2 0 0 1 16.05.2012Outdoorowa kampania pasztetu PodlaskiegoNa początku maja rozpoczęła się kampania firmy Drosed, promująca pasztet Podlaski. Kampania jest skierowana do młodszego konsumenta i ma przypomnieć o produkcie oraz budować świadomość i rozpoznawalność marki.
0 2 0 0 1 16.05.2012FoodCare o reklamach napoju Life: „naruszają prawa autorskie”Firma FoodCare zakwestionowała kreacje wykorzystywane przez Maspex podczas internetowej kampanii napojów owocowych Life. Na bannerach widniały butelki napojów Life wraz z hasłami „Respekt dla czarnego” oraz „Szanujmy czarny lód”.
1 1 0 0 0 16.05.2012Kontynuacja kampanii reklamowej Freeyah (wideo)Wraz z wejściem aplikacji Freeyah do sklepu AppStore rusza nowa odsłona kampanii Heyah, promująca mobilny komunikator. Do grona osób, które mogą za darmo rozmawiać i wysyłać wiadomości korzystając z aplikacji Freeyah, dołączą właściciele urządzeń iPhone i iPad.
0 1 0 0 1 16.05.2012Grey Agencją Reklamową Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku15 maja ogłoszono wyniki badania domów mediowych i agencji reklamowych, wykonywanego na zlecenie VFP Communications przez SMG/KRC. Badanie wykonywane jest od ponad piętnastu lat i ma na celu wyłonienie najlepszych usługodawców, których oceniają pracujący z nimi klienci.
0 1 0 0 0 16.05.2012Rusza druga edycja akcji Dulux Let’s Colour [aktualizacja]26 maja zostanie stworzony jeden z największych murali w Polsce. Malunek o powierzchni blisko 2 tys. metrów kwadratowych zainauguruje drugą polską edycję akcji Dulux Let’s Colour. W ten sposób marka Dulux chce zachęcić warszawiaków do ożywiania przestrzeni kolorem i dodania jej pozytywnej energii. Do wspólnego malowania może przyłączyć się każdy chętny.
0 1 0 0 0 16.05.2012Reklama linii lotniczych OLT Express ma zakaz rozpowszechnianiaPolskie Linie Lotnicze Lot otrzymały decyzję Sądu Okręgowego w Warszawie, w której sąd postanowił o zakazie rozpowszechniania reklamy przewoźnika OLT Express na czas trwania procesu między spółkami.
0 1 0 0 0 16.05.2012Tusk nie schodzi z pierwszych stron gazetNazwisko premiera Donalda Tuska tylko w marcu pojawiło się na pierwszych stronach gazet 154 razy. Oznacza to średnio aż pięć takich publikacji dziennie. To zdecydowanie więcej, niż osiągnęli inni politycy, ale też mniej, niż bywało w przeszłości. Dane na ten temat opublikowała agencja informacyjna „Press-Service Monitoring Mediów” w cyklicznym raporcie „Scena Polityczna”.
0 1 0 0 0 16.05.2012VIPMedica zadba o public relationsSpółka VIPMedica rozpoczęła współpracę z agencją public relations HealthThink. Agencja wprowadzi na rynek nowy produkt spółki – multipartnerski program zakupowy dla lekarzy i lekarzy dentystów.
2 1 0 0 0 16.05.2012Zamachowski, Szyc, Zaryan, Chyra i inni w kampanii Legalnej Kultury (wideo)Projekt Legalna Kultura to kampania społeczna promująca korzystanie z legalnych źródeł kultury, realizowana przez Fundację Legalna Kultura. Długofalowy cel projektu to budowanie świadomości odbiorców kultury w nowej, cyfrowej rzeczywistości. Kampania rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca października.
0 1 0 0 0 16.05.2012Startuje internetowa kampania firmy Oras – „Inteligentne baterie dla Twojego domu”Firma Oras rozpoczęła ogólnoeuropejską kampanię reklamową w Internecie „Inteligentne baterie dla Twojego domu”. Jej celem jest zachęcenie odbiorców do powszechnego stosowania w domach inteligentnych baterii łazienkowych i kuchennych. Kampania potrwa do końca czerwca.