0 1 0 0 0 10.05.2012Wizerunek branży finansowej w pokryzysowej rzeczywistości – podsumowanie konferencji8 maja w Sali Notowań GPW odbyła się konferencja Financial Services Initiative. Jej celem było omówienie szans, problemów i wyzwań komunikacyjnych stojących przed branżą finansową w pokryzysowej rzeczywistości.
2 1 0 0 0 10.05.2012Social Media Day po raz ósmy we Wrocławiu i pierwszy raz w Warszawie (wideo)Tematem wydarzenia będzie „social video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo online. Konferencja odbędzie się 22 maja w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu i będzie połączona ze specjalnymi pokazami filmów „PressPausePlay” i „Something Ventured”. Tydzień później, 29 maja, Social Media Day zagości po raz pierwszy w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.05.2012Kampania reklamowa Orange dla FirmDwa spoty telewizyjne zrealizowane w konwencji teatru obejmuje nowa kampania Orange dla Firm, pod hasłem „Własna firma to nie bajka”. Rozpoczęła się ona 7 maja.
0 1 0 0 0 10.05.2012Więcej ofert pracy w branży marketingowej w I kwartaleDane portalu Pracuj.pl pokazują, że w I kwartale tego roku w porównaniu do 2011 r. nastąpił znaczący, bo aż 35-procentowy wzrost liczby ofert pracy w branży marketing, media i reklama. Z pewnością coraz większy popyt na pracowników w tym sektorze wiąże się z rozwojem social media.
2 1 0 0 0 10.05.2012Spot Redd’s Cranberry emitowany w kinach (wideo)Oparta na motywie Alicji w Krainie Czarów reklama żurawinowego Redd’sa znana już była z kampanii telewizyjnej. Teraz emitowana jest w kinach Cinema City oraz Helios.
0 4 0 0 0 10.05.2012SKOK-i promują pożyczki gotówkowe i odświeżają logo swoich ubezpieczeńOd 7 maja do 2 września trwa kolejna kampania pożyczek Kas Stefczyka. Na okres maja wznowiono również emisje spotów promujących ubezpieczenia mieszkaniowe, podróżne i komunikacyjne, w wersjach eksponujących odświeżone logo SKOK Ubezpieczenia. Twarzą obu kampanii jest aktor Artur Żmijewski.
0 1 0 0 0 10.05.2012Komunikacja powraca do słów – letnie seminarium PTBRiOPolskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w dniach 23–24 maja po raz szósty zorganizuje Letnie Seminarium Badawcze. Celem cyklu seminariów, zapoczątkowanego w 2006 roku, jest wspieranie przepływu idei między światem biznesu i nauki oraz inspirowanie środowiska komunikacji marketingowej. Tematyka tegorocznej imprezy „Moc słowa” koncentruje się wokół zagadnień języka reklamy i mediów.
0 1 0 0 0 10.05.2012Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!Czy można uniknąć sankcji za naruszenie prawa konkurencji? Czym jest program łagodzenia kar? Jak z niego skorzystać? Na te pytania odpowiada ostatni już odcinek serii „Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!”, przygotowany przez UOKiK.
0 1 0 0 0 10.05.2012Medialny fenomen „Koko Euro spoko”Piosenka „Koko Euro spoko”, wybrana głosami telewidzów na hymn reprezentacji Polski na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012, wygenerowała przez tydzień 1428 publikacji. Jak donosi agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów, przebój śpiewany przez ludowy zespół Jarzębina z Kocudzy rozpętał prawdziwą burzę medialną.
1 1 0 0 0 9.05.2012O jednego hot doga mniej, czyli nowa kampania Avivy (wideo)Właśnie rozpoczęta kampania Avivy promuje tanie ubezpieczenia na życie i zdrowie, dostępne w ofercie tej firmy.