0 3 0 0 0 27.04.2012Kampania serwisu NaszeMiasto.plNaszeMiasto.pl – miejski serwis informacyjny grupy Polskapresse – rozpoczyna intensywne działania promocyjne swoich treści informacyjnych, rozrywkowych i ogłoszeniowych. Działania o charakterze on-line i off-line prowadzone pod hasłem: „ZEBRAliśmy NaszeMiasto.pl...” mają na celu zwiększenie rozpoznawalności i zasięgu serwisu, a także wspieranie lokalnych działań i inicjatyw w myśl strategii rozwoju produktu.
0 1 0 0 0 27.04.2012Canal+ Cyfrowy z agencją interaktywnąCanal+ Cyfrowy w drodze przetargu wybrał agencję Saatchi & Saatchi. Agencja będzie (w ścisłej współpracy z działem kreacji spółki Canal+ Cyfrowy) obsługiwać wszystkie marki spółki – Cyfrę+, Canal+ i kanały tematyczne Ale Kino+, Planete+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+ i teleToon+/ Hyper+.
0 2 0 0 0 27.04.2012Kampania wizerunkowa kanału Zone Europa1 maja startuje kampania reklamowa kanału Zone Europa, w której promowane będą najmocniejsze pozycje z wiosennej ramówki kanału. Atuty Zone Europa będą prezentowane publiczności za pomocą różnych nośników – reklamy zewnętrznej, radia i Internetu. Kampania potrwa przez miesiąc.
0 4 0 0 5 26.04.2012Mike Tyson twarzą marki BlackFirma FoodCare, właściciel marki Black, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem – gwiazdą i legendą światowego boksu, jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców. Pierwsza kampania napojów Black z jego udziałem rozpocznie się na przełomie maja i czerwca.
1 2 0 0 0 26.04.2012PKO Bank Polski partnerem strategicznym XXII Biegu Konstytucji 3 Maja (wideo)„Twój ślad w historii” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczny Bieg Konstytucji 3 Maja. Swój ślad pozostawia w nim także PKO Bank Polski jako partner strategiczny imprezy. Rocznicę uchwalenia pierwszej ustawy zasadniczej w Europie bank przypomni także uwspółcześnioną wersją obrazu Jana Matejki „Konstytucja 3 Maja”.
1 1 0 0 1 26.04.2012Film o problemach w negocjacjach biznesowych: „Ja też nic z tego nie mam” (wideo)Siedmiominutowy spot „Ja też nic z tego nie mam” ukazuje relacje B2C, ale sytuacje w nim obecne wynikają z doświadczeń twórców w relacjach B2B.
0 1 0 0 0 26.04.2012Ukraińskie strony WWW stadionów Euro są lepsze niż polskieW ocenie ekspertów z agencji interaktywnej Autentika najlepiej wśród serwisów WWW stadionów Euro 2012 wypada strona ukraińskiej Donbass Areny. Niestety, do stron polskich stadionów można mieć wiele zarzutów – m.in. dla odważnie zaprojektowanej strony gdańskiej PGE Areny w ogóle nie przygotowano angielskiej wersji językowej.
4 1 0 0 0 26.04.2012„Odwieczna potrzeba natury… Podlaskie. Bogactwo różnorodności” (wideo)27 kwietnia rozpocznie się kampania promująca województwo podlaskie. Potrwa do 3 września, a jej koszt to 600 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 26.04.2012Coraz mniej Polaków ufa Unii EuropejskiejW ciągu ostatniego roku zaufanie Polaków do Unii Europejskiej spadło o 13 proc. Tylko 25 proc. z nas ufa wspólnej walucie euro – wynika z przedstawionego przez wydawnictwo Reader’s Digest badania European Trusted Brands.
1 1 0 0 0 26.04.2012Raport: Jeden procent dla organizacji pożytku publicznegoTNS Polska stworzył raport o funkcjonowaniu ustawy o organizacjach pożytku publicznego. Agencja badawcza zauważa, że uproszczenie procedury i likwidacja barier formalnych wydatnie przyczyniły się do wzrostu zainteresowania obywateli odpisami 1%. Liczba osób korzystających z tego mechanizmu rośnie z roku na rok.