0 1 0 0 0 4.04.2012Somfy z agencją reklamowąZ początkiem kwietnia agencja Egzo Group nawiązała współpracę z Somfy, producentem napędów i sterowań do rolet, markiz, żaluzji i bram.
0 1 0 0 0 4.04.2012Zwycięzcy XXI edycji konkursu Idea AwardsJury wyłoniło zwycięzców XXI edycji konkursu Idea Awards. Gala wręczenia nagród odbyła się w hotelu Mercure Warszawa Grand. Konkurs Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy; istnieje od 1991 roku.
0 1 0 0 0 4.04.2012Coca-Cola wprowadza na rynek nową Nestea LightRozpoczęła się kampania promująca napój herbaciany Nestea o smaku cytrynowym. Nowa Nestea to herbata mrożona w wersji light. Kampania koncentruje się na podkreślaniu cech wyróżniających nowy wariant napoju, jakimi są: orzeźwienie i lekkość.
0 1 0 0 0 4.04.2012Poszukiwania ambasadora nowego modelu Volvo V40Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wybiorą m.in. ambasadorowie marki Volvo – Małgorzata Kożuchowska i Piotr Adamczyk.
0 1 0 0 0 4.04.2012Infor z agencją public relationsFirma Infor, globalny dostawca oprogramowania biznesowego, rozpoczęła współpracę z agencją Lewis PR.
0 1 0 0 0 3.04.2012Nizio Design International i wydawnictwo Bosz z agencją public relationsStudio architektoniczne Nizio Design International oraz wydawnictwo Bosz dołączyły do grona klientów agencji Business & Culture. W przypadku NDI agencja zajmie się pełną obsługą public relations, natomiast dla wydawnictwa Bosz będzie promować wybrane tytuły książkowe.
0 2 0 0 0 3.04.2012W soboty radio najchętniej słuchane jest w domuTrzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty radio gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio w domu, co trzeci – w samochodzie. Najchętniej radio słuchane jest w ciągu dnia – od rana aż do późnego popołudnia – wynika z badania Radio Track, przeprowadzonego przez Komitet Badań Radiowych.
1 1 0 0 0 3.04.2012„Prowadź ciekawe życie” – kampania reklamowa Kia Motors (wideo)W kwietniu rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa marki Kia Motors. Spot wizerunkowy będzie emitowany w telewizji (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) oraz w kinach.
0 2 0 0 0 3.04.2012Gemius wprowadza fusion panel w TurcjiGemius – po sukcesie fusion panelu na Ukrainie – wprowadza nową metodologię badania gemiusAudience również w Turcji. Wykorzystanie tego rozwiązania pozwoli na dalszy rozwój pomiaru lokalnego rynku internetowego. Gemius funkcjonuje w Turcji od 2009 roku.
0 1 0 0 0 3.04.2012Ekspertki Streetcom testują produkty z linii Eucerin Omega800 ekspertek Streetcom sprawdza działanie produktów z linii Eucerin Omega. Ambasadorkami marki są mamy dzieci w wieku 1–4 lat, które chorują na atopowe zapalenie skóry.