0 1 0 0 1 30.03.2012Dla największych marek telewizja istotniejsza niż FacebookReklamodawcy powinni płacić mniej za dotarcie do konsumenta za pośrednictwem Facebooka niż za pośrednictwem telewizji – twierdzi Byron Sharp, profesor marketingu z Uniwersytetu Australii Południowej. Wszystko dlatego, że media społecznościowe, które dzisiaj są na fali, pomagają markom dotrzeć głównie do ich stałych konsumentów, tzw. heavy userów.
1 1 0 0 0 30.03.2012Kontynuacja kampanii Tyskiego z Bońkiem, Figo i van Bastenem (wideo)Spot jest kontynuacją współpracy Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marcela van Bastena z marką Tyskie. Poprzednio wystąpili oni w spocie zapowiadającym otwarcie „największego stadionu świata”. Kampania potrwa do końca czerwca i będzie prowadzona w telewizji, Internecie oraz za pomocą materiałów BTL.
1 1 0 0 0 30.03.2012Winiary reklamują pomysł na gulasz (wideo)Pod koniec marca rozpoczęła się kampania telewizyjna kolejnego „Pomysłu na...” marki Winiary. Tym razem chodzi o pomysł na gulasz. Właśnie to słowo usiłuje prawidłowo zapisać bohaterka spotu telewizyjnego – uczennica pisząca dyktando. Na szczęście przypomina sobie, że niedawno gotowała tę potrawę razem ze swoim tatą.
1 1 0 0 0 30.03.2012Nowa reklama Lecha: „Chwała bohaterom legandarnych akcji!” (wideo)W nowej reklamie Lecha występuje grupa młodych ludzi, którzy wspólnie realizują kreatywne pomysły: m.in. kąpią się w fontannie pełnej piany, ścigają się na kosiarkach do trawy itp. Spot został nakręcony w Buenos Aires. Kampania rozpoczęła się 1 kwietnia.
1 1 0 0 0 30.03.2012„Przeprowadzka” – nowa reklama z Sercem i Rozumem (wideo) Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.
1 1 0 0 1 30.03.2012Reklama Tesco – „Życzenia na święta” (wideo)W przedświątecznym spocie Tesco Henio i Krysia składają widzom życzenia na Wielkanoc.
0 6 0 0 0 30.03.2012Nowa kampania marki Gino RossiKampania promuje nową wiosenno-letnią kolekcję marki Gino Rossi.
0 1 0 0 0 30.03.2012Nowości w badaniu Megapanel PBI/GemiusRada Badania Megapanel PBI/Gemius, w skład której wchodzi obecnie dziewięciu przedstawicieli rynku interaktywnego w Polsce oraz Polskie Badania Internetu (PBI) i firma Gemius, podjęła decyzję o zmianach realizacji badania i raportowania wyników. Podczas ostatniego posiedzenia przyjęto uchwały dotyczące rozwoju Megapanelu i prezentacji wyników badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 30.03.2012Allegro: zgoda na koncentracjęPrezes UOKiK wyraziła zgodę na przejęcie przez spółkę MIH Allegro kontroli nad spółką Agito.
0 1 0 0 0 29.03.2012Jabłkowe Somersby wchodzi na polski rynekSomersby – to nowa marka piwa o smaku jabłkowym, wprowadzanego na rynek polski przez firmę Carlsberg Polska. W maju rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa, która będzie kontynuowana także w lipcu i sierpniu.