0 1 0 0 0 16.03.2012Akcja „Akta” ostrzegająca przed zorganizowaną przestępczością gospodarcząZ końcem lutego br. firma MaydayMS przeprowadziła akcję marketingową skierowaną do prezesów warszawskich firm z sektora finansowego. Akcja „Akta” miała uświadomić im zagrożenia związane z możliwą działalnością przestępczą w ich przedsiębiorstwach.
0 1 0 0 0 16.03.2012Konferencja Cyberresearch 2.0Konferencja Cyberresearch 2.0, poświęcona badaniom online, odbędzie się 19 i 20 kwietnia w Centrum Cybernetyki w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.03.2012Wyniki polskiej edycji Top Employers15 marca ogłoszone zostały wyniki trzeciej polskiej edycji badania Top Employers. W tym roku Instytut CRF wyróżnił certyfikatem Top Employers Polska 32 firmy. Trzy z wyróżnionych polskich przedsiębiorstw otrzymało również nagrody Top Employers Europe.
0 1 0 0 3 16.03.2012Naukowcy Nestlé udowodnili, że wzrok determinuje ocenę smaku produktuIlustracje wysokokalorycznego jedzenia umieszczone na opakowaniu wpływają na odczuwany smak produktu, jeszcze zanim go spróbujemy – wynika z badań ośrodka badawczego Nestlé w Lozannie.
1 1 0 0 0 16.03.2012Książę Harry przypadkowym ambasadorem Pumy (wideo)Obiegający media film, w którym książę Harry w stroju z logo Pumy ściga się ze złotym medalistą olimpijskim i ambasadorem marki, Usainem Boltem, nagrany podczas oficjalnej wizyty księcia na Jamajce, oznacza dla marki promocję wartą miliony euro.
1 5 0 0 0 16.03.2012Usain Bolt, Otylia Jędrzejczak, Natalia Partyka, Marek Plawgo i Paweł Wojciechowski w najnowszej kampanii Visy (wideo)Nowa wizerunkowa kampania reklamowa Visa Europe rozpocznie się 17 marca. Spot telewizyjny zostanie wyemitowany po raz pierwszy w wersji 90-sekundowej w telewizji Polsat w trakcie filmu „Czerwony Kapturek – prawdziwa historia”. Kampania prowadzona będzie w całej Europie i potrwa 10 tygodni.
2 1 0 0 0 16.03.2012Ambitne cele Coca-Coli i L’Oreala do roku 2020Podczas konferencji będącej głównym wydarzeniem Global Marketer Week 2012 w Nowym Jorku (12–16 marca) dwaj wielcy globalni reklamodawcy zdradzili niektóre szczegóły swych długofalowych strategii rozwoju.
1 1 0 0 0 16.03.2012„Koniec ze szlabanem na telewizję” – kampania Cyfry+ (wideo)Zakaz oglądania telewizji jako kara dla niegrzecznego syna? Bohater marki Cyfry+, lemur Jedyny Taki przekonuje zagniewanego ojca, że to nie najlepszy pomysł.
0 1 0 0 1 16.03.2012Cała branża gazet w USA zarabia mniej niż samo GoogleCałkowity przychód z reklam w amerykańskich gazetach spadł w zeszłym roku o 7,3% w porównaniu do roku 2010. Przychód z reklamy drukowanej spadł natomiast o 9,2% – wynika z danych Newspaper Association of America (NAA).
0 1 0 0 0 16.03.2012„Sweet Charity – nieś słodką pomoc”: akcja Chocolate Company i Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej13 marca w warszawskiej Galerii Mokotów odbyło się spotkanie inaugurujące kampanię „Sweet Charity – nieś słodką pomoc”, która jest wspólnym projektem międzynarodowej firmy Chocolate Company oraz Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”.