1 1 0 0 0 5.03.2012Intermarché reklamuje świeże pieczywo (wideo)1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermarché. Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w sklepach należących do sieci.
0 1 0 0 0 5.03.2012Rusza sprzedaż kwietniowych kampanii w AtmediaAtmedia otwiera sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. W pierwszej fazie sprzedaży – pre-sales – koszt dotarcia wyniesie 2 850 zł dla pasm off-peak i 3 700 zł dla pasm prime-time, czyli odpowiednio o 14 i 22 proc. więcej, niż w kwietniu ub.r.
0 1 0 0 0 5.03.2012Marka Frosch z agencją PRMarka Frosch, oferująca ekologiczne środki do czyszczenia i pielęgnacji domu, rozpoczęła współpracę z agencją Primum Public Relations. Agencja zajmie się opracowaniem strategii i kompleksową realizacją działań dla marki Frosch
1 1 0 0 0 5.03.2012Rozpoczęła się kampania festiwalu Misteria Paschalia (wideo)Wystartowała kampania promocyjna 9. edycji festiwalu Misteria Paschalia (2–9 kwietnia). Layout tegorocznej edycji wydarzenia oparto na postaci biblijnej Judyty, stanowiącej częstą inspirację dla artystów tego okresu, a program festiwalu zbudowano wokół dwóch oratoriów związanych z jej postacią – „Juditha Triumphans” Antonia Vivaldiego i „La Giuditta” Alessandra Scarlattiego.
0 1 0 0 0 5.03.2012Gra fabularna Plusa – „Zaginięcie profesora Sempre”Plus zaprasza do interaktywnej fabularnej gry online „Zaginięcie profesora Sempre”. Gra jest elementem najnowszej kampanii reklamowej Plusa na kartę. Uczestnicy zabawy mają szansę wcielić się w postacie detektywów i rozwiązać zagadkę kryminalną. Akcja potrwa od 5 do 30 marca i będzie promowana w serwisach Polsat Media (iPla), Społeczności.pl, GG Network oraz na Facebooku.
0 1 0 0 0 5.03.2012Rozpoczęła się III edycja konkursu Zbadaj.to1 marca oficjalnie rozpoczęła się trzecia edycja ogólnopolskiego konkursu studenckiego Zbadaj.to. Konkurs ma na celu promocję kariery w branży badawczej i jest przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków studiów licencjackich i magisterskich.
0 1 0 0 0 5.03.2012Konferencja „Soczysta marka narodowa, czyli jak ugryźć temat brandingu państw”17 marca 2012 r. odbędzie się konferencja „Soczysta marka narodowa, czyli jak ugryźć temat brandingu państw”, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator”. Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego gościł będzie naukowców, specjalistów i ekspertów zajmujących się tematyką brandingu narodowego.
0 1 0 0 0 5.03.2012Internet wspiera poszukiwanie zaginionych: kampania Fundacji ItakaW marcu rozpoczęła się kampania internetowa Fundacji Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, której celem jest włączenie internautów w działania poszukiwawcze zaginionych dzieci. Akcja potrwa, z różnym nasileniem, do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 5.03.2012Konkurs z zakresu CSR – Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu5 marca rozpoczął się nabór do konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu. To druga edycja wydarzenia, które organizują Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej.
2 1 0 0 0 5.03.2012Rusza nowa kampania reklamowa piwa Łomża (wideo)5 marca emisje dwóch nowych spotów telewizyjnych rozpoczną tegoroczne działania reklamowe piwa z Łomży. Reklamy piwa Łomża będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN i TVP, TV4 i TVN7, a także w popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych.