0 1 0 0 0 20.02.20127 nowych blogów na Polityka.plGrono autorów prowadzących blogi na stronie internetowej „Polityki” powiększyło się o nowe osoby.
0 1 0 0 0 20.02.2012So what? – nowa agencja public relationsPowstała nowa agencja public relations – So what? Communications, public relations. Jej właścicielką jest Natalia Myszkowska, która pracowała wcześniej dla kancelarii prawnej K&L Gates.
0 1 0 0 0 20.02.2012Raport: 81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawneAż 81 proc. użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że przynajmniej raz na 2 tygodnie udostępnia lub poleca innym treści, które uzna za zabawne lub śmieszne. Najmniej chętnie internauci dzielą się treściami szokującymi lub wulgarnymi – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.
0 2 0 0 0 20.02.2012Znajomość sponsorów Euro 2012: raportBadanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych pokazuje, że ponad połowa (58%) Polaków w wieku 15–50 lat nie potrafi podać spontanicznie ani jednego oficjalnego sponsora Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012.
1 1 0 0 0 20.02.2012Prezydencja Polski w Unii Europejskiej: raportFirma Newton Media zbadała, jak w roku 2011 i w styczniu 2012 roku prasa ogólnopolska pisała na temat sprawowania przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach ogólnopolskich. Wyselekcjonowano z nich informacje, które dotyczyły przygotowań Rzeczpospolitej Polskiej do objęcia przewodnictwa w Unii, jego sprawowania oraz podsumowania działalności.
0 1 0 0 0 20.02.2012Porównywarka cen Okazje.info dołączyła do sieci grupy ARBOinteractiveOkazje.info wzmocniła pakiet e-commerce grupy ARBOinteractive.
0 3 0 0 0 20.02.2012Nowa kampania billboardowa sieci multimarketów JulaKampania prowadzona na terenie Wrocławia informuje konsumentów o otwarciu pierwszego multimarketu Jula w tym mieście. Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Jula nakręca do działania”.
0 1 0 0 0 20.02.2012Canal+ Cyfrowy wybrał agencję social mediaCanal+ Cyfrowy rozpoczął współpracę z agencją Think Kong.
0 1 0 0 0 20.02.2012Bridgestone przedłuża umowę z agencją field marketingowąMarka Bridgestone – producent opon i wyrobów gumowych – przez kolejny rok będzie współpracować z agencją field marketingową Sales Link.
0 1 0 0 0 20.02.2012Sphinx promuje Kolekcję KibicaSphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową związaną z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012. Klienci, zamawiając główne danie z deserem i napojem, mogą zebrać Kolekcję Kibica – segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach.