0 1 0 0 0 21.12.2011Ruszyły zgłoszenia do polskiej edycji konkursu Young CreativesDo 16 stycznia można zgłaszać teamy złożone z kreatywnych osób, które nie ukończyły 28. roku życia, a także marketerów do 30. roku życia, do krajowych eliminacji konkursu Young Creatives.
0 1 0 0 1 21.12.2011Raport: kryzys w polskiej branży farmaceutyków w 2011W mijającym roku krajowy rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł.
0 1 0 0 0 21.12.2011Ubezpieczyciele i finansiści utrzymują Google: raportPrawie połowa zysków, jakie osiąga Google, jest związana z polisami oraz pożyczaniem pieniędzy – wynika z badania przeprowadzonego przez amerykańską firmę WordStream. Najdroższymi wyszukiwanymi słowami kluczami w systemie Google AdWords są: insurance (ubezpieczenie), loans (pożyczki) oraz mortgage (hipoteka).
0 3 0 0 0 21.12.2011„Skok na niskie ceny” – kalendarz Media MarktŻycie potrafi zaskoczyć i napisać scenariusz jak z filmu sensacyjnego. Taki właśnie wymiar ma najnowszy ekskluzywny kalendarz na rok 2012 sieci Media Markt – „Skok na niskie ceny”.
2 1 0 0 0 20.12.2011(Prawie) naga modelka przeprasza Paryż (wideo)Jak przyciągnąć uwagę konsumentów, mając niewielki budżet reklamowy? Niemieckiej marce bielizny Blush wystarczyła modelka w prześwitującym biustonoszu i skąpych majtkach, przechadzająca się po ulicach Paryża. Wirusowa kampania w ciągu kilku dni zyskała na YouTube ponad 100 tys. odsłon.
0 4 0 0 0 20.12.2011Przedświąteczne zakupy na Facebooku – raportPrzedświąteczną gorączkę zakupów próbują wykorzystać wszystkie duże serwisy z branży e-commerce. Klientów coraz częściej szukają na Facebooku. Z analizy aplikacji catNapoleon.com wynika, że fani najczęściej „lubią” informacje o nowych produktach i promocjach o godzinie 11.00. Wtedy także najchętniej komentują.
1 1 0 0 0 20.12.2011„Kompendium CSR” w „Rzeczpospolitej”20 grudnia w „Rzeczpospolitej” ukazała się kolejna edycja „Kompendium CSR”. Dodatek, przygotowany merytorycznie przez CSR Consulting, koncentruje się na cechach lidera społecznej odpowiedzialności, podpowiada, jak komunikować i raportować CSR oraz jak angażować pracowników i konsumentów. Eksperci podsumowują bieżący rok i zapowiadają rok 2012.
1 1 0 0 0 20.12.2011„Krewni Euro” na święta (wideo)324 osoby oddały krew, a kolejne 62 zarejestrowały się jako potencjalni dawcy szpiku kostnego – to efekt świątecznej, dziesiątej już akcji społecznej „Krewni Euro", organizowanej w ramach przygotowań do Euro 2012.
0 3 0 0 0 20.12.2011Raport „Marketing w wyszukiwarkach”Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali roku sięga 44 procent. Reklama internetowa okazuje się jak dotąd odporna na kryzys – pisze portal Interaktywnie.com w raporcie „Marketing w wyszukiwarkach".
0 1 0 0 0 20.12.2011Kosmetyk – świąteczny prezent idealny: raportNajłatwiej kupić prezent świąteczny mamie, najlepszym upominkiem na Boże Narodzenie są perfumy, a szukając prezentów, Polki skupiają się głównie na porównywaniu cen – takie są wnioski z najnowszego badania przeprowadzonego przez serwis społecznościowy NoweKosmetyki.pl.