0 2 0 0 0 30.11.2011E-marketing w roku 2011 i 2012 w PolsceSocial media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. W przyszłym roku rynek przewiduje natomiast dalszy wzrost rangi mediów społecznościowych oraz SEO. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011 Conference & Expo – pierwszych targów marketingu internetowego.
0 1 0 0 0 30.11.2011Zostań wynalazcą roku – konkursDo 2 grudnia można zgłaszać prace w ramach I edycji poznańskiego konkursu „Wynalazek roku”. Celem konkursu jest wyróżnianie i promocja zdolnych twórców, ich unikatowych pomysłów i ambitnych przedsięwzięć biznesowych. Najciekawsza koncepcja zostanie uhonorowana tytułem Wynalazek Roku oraz wyróżniona nagrodą finansową.
0 1 0 0 0 30.11.2011Duński klient Fanpage TrenderaFanpage Trender, narzędzie do analiz i optymalizacji marketingu na Facebooku stworzone przez polskich badaczy Internetu, wykorzystywane jest już w 14 krajach. Do grona klientów firmy SmartNet Research&Solutions dołączył kolejny klient ze Skandynawii – Patchwork New Media.
0 3 0 0 0 30.11.2011Artyści hip-hopowi w social media: raportZ analiz firmy Migomedia (na podstawie danych z platformy CatNapoleon) wynika, że polski hip-hop żyje własnym życiem poza oficjalnym obiegiem medialnym i radzi sobie doskonale w social media. Może być to spowodowane tym, że jest to muzyka młodego pokolenia, które więcej czasu spędza przed ekranem komputera niż przed telewizorem.
0 1 0 0 0 30.11.2011Tech Data Polska wybrała firmę doradcząTech Data Polska, polski oddział jednego ze światowych liderów wśród dystrybutorów IT, podpisał umowę z agencją MSL Warsaw.
0 4 0 0 0 30.11.2011„E-commerce w oczach internautów” (raport Gemiusa)Liczba polskich internautów robiących zakupy przez Internet zwiększa się. W 2008 r. dokonywanie zakupów online deklarowało 66% badanych, rok później ten odsetek wyniósł 67%, w 2010 r. wzrósł do 74%.
0 1 0 0 0 30.11.2011TechCamp: cloud computing2 grudnia w Krakowie odbędzie się pierwszy z całego cyklu technologiczny barcamp, organizowany przez Akademię Empathy. Najbliższe spotkanie będzie w całości poświęcone zagadnieniom cloud computingu.
0 1 0 0 0 30.11.2011Branding Optimizer – świadomość marki w kampaniach displayBranding Optimizer to usługa polegająca na emisji kampanii wizerunkowej połączonej z badaniem stosunku internautów do marki. Jest oferowana przez Behavię – sieć reklamy behawioralnej wchodzącą w skład Grupy ARBOinteractive.
0 1 0 0 0 30.11.2011PBI rozszerzone o pięć nowych spółekSpółka Polskie Badania Internetu poszerzyła grono wspólników o pięć podmiotów: GG Network, Murator, Polskapresse, Redefine oraz Ringier Axel Springer Polska. Rozszerzenie zostało zarejestrowane przez sąd i tym samym właścicielami PBI oficjalnie stało się dziewięć firm.
2 3 0 0 0 29.11.2011Chamlety 2011 rozdane (wideo)Chamlet to festiwal najgorszych projektów reklam i najgorszych programów communication design.