1 1 0 0 0 23.11.2011Nominowano już dziewięciu Zwykłych Bohaterów (wideo)Do udziału w akcji „Zwykły Bohater” (promującej uczciwych i odważnych ludzi) przyjęto ponad 1700 historii (z ponad 4000 zgłoszeń). Od 14 do 16 listopada trwały obrady jury, a 17 listopada w programie „Dzień dobry TVN” ogłoszono dziewięcioro finalistów. Jury postanowiło również wyróżnić nagrodą specjalną kapitana Tadeusza Wronę – pilota, niekwestionowanego bohatera ostatnich dni. Zwycięzców konkursu poznamy 5 grudnia na specjalnej gali finałowej.
0 1 0 0 0 23.11.2011„Original Flavors: The Mediterranean Essence” – promocja Hiszpanii28 listopada rozpocznie się w Polsce pierwszy etap programu promocji hiszpańskiego dziedzictwa kulinarnego. Jego realizacja przewidziana jest na najbliższe trzy lata. W ramach działań o charakterze B2B promowane będą trzy hiszpańskie produkty spożywcze: hiszpańska oliwa Extra Virgin, szynka Serrano i wino Ribera de Duero.
0 5 0 0 0 22.11.2011Fan page Demotywatorów ma ponad milion fanówMilion fanów został osiągnięty 22 listopada. Demotywatory są największym polskim fan page’em na Facebooku.
1 1 0 0 0 22.11.2011Kampania Nikona „Jestem o krok przed tobą” (wideo)Działania obejmą telewizję, prasę, Internet oraz kina i potrwają do końca 2011 roku.
0 1 0 0 0 22.11.2011Ankieta Book of Lists – ranking firm marketingu bezpośredniego30 listopada upływa termin zgłaszania się firm marketingu bezpośredniego do rankingu, który przygotowywany jest przez tygodnik „Warsaw Business Journal” oraz zespół Book of Lists.
0 2 0 0 0 22.11.2011Sphinx reklamuje „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Promocja potrwa do końca 2011 roku.
0 1 0 0 0 22.11.2011Zimowy cennik reklamowy Grupy RMFZgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów reklamowych na okres zimowy na 6 tygodni przed ich wprowadzeniem. Będą one obowiązywać od 2 stycznia do 26 lutego 2012 roku.
1 1 0 0 0 22.11.2011Staszek radzi: „Przedsiębiorco, skorzystaj”. Spot UOKiK (wideo)„Zmowy cenowe są nielegalne. Dotkliwych sankcji finansowych możesz uniknąć. Przyznaj się dobrowolnie” – komunikat tej treści pojawi się w mediach. Bohater spotu UOKiK, Staszek, będzie mógł radzić przedsiębiorcom dzięki uprzejmości 46 stacji i portali internetowych
0 1 0 0 0 22.11.2011FreshMail rozpoczyna współpracę z InnovaWebInnovaWeb, wydawca serwisów internetowych (m.in. Stylistka.pl, SkiForum.pl), dołącza do grona klientów firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 22.11.201185 milionów aukcji ClickMaticTyle aukcji w ciągu dwóch miesięcy od uruchomienia przeprowadził ClickMatic – platforma transakcyjna AdExchange wykorzystująca audience targeting – model docierania do grupy docelowej w internetowej reklamie odsłonowej.