0 1 0 0 0 23.11.2011Procontent Communication – nowa agencja na rynkuDebiutująca na rynku agencja Procontent Communication będzie specjalizować się w kompleksowym doradztwie korporacyjnym: komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej i kryzysowej. Firma oferuje również usługi coachingowe.
0 1 0 0 0 23.11.2011Orzełek wróci na koszulki reprezentacji PolskiGodło wróci na koszulki 16 grudnia: polska drużyna zagra w koszulkach z orłem podczas meczu towarzyskiego w Turcji. Decyzję taką podjął Polski Związek Piłki Nożnej po rozmowach z firmą Nike – sponsorem technicznym reprezentacji.
0 2 0 0 0 23.11.2011Bankowość i finanse w mediach społecznościowych: raportBanki nie wykorzystują w pełni potencjału internetowych mediów społecznościowych – tak wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez agencję kreatywną SoInteractive oraz agencję badawczą IRCenter.
0 1 0 0 0 23.11.2011OS3 Multimedia z budżetem Nazwa.plW wyniku wygranego przetargu agencja OS3 Multimedia zdobyła budżet reklamowy firmy Nazwa.pl.
1 1 0 0 0 23.11.2011Śpiewaj, aby zobaczyć – internetowa kampania „Playboya” (wideo)Nowa kampania reklamowa argentyńskiego „Playboya” ma angażować odbiorców w Internecie dzięki połączeniu nagich zdjęć i karaoke.
1 1 0 0 0 23.11.2011Kampania telewizyjna 1&1 (wideo)Od września 2011 r. firma hostingowa 1&1 Internet prowadzi telewizyjną kampanię reklamową skierowaną do właścicieli małych firm, przedsiębiorców, freelancerów oraz niezależnych specjalistów którzy potrzebują strony internetowej. Efektem kampanii są tysiące nowych stron internetowych polskich firm. Akcja reklamowa została przedłużona także na rok 2012.
0 1 0 0 0 23.11.2011Nowi wydawcy w portfolio Mail-mediaE-mailingowy dom mediowy Mail-media rozpoczął współpracę z Schober Group i Reader's Digest.
1 1 0 0 0 23.11.2011Artur Żmijewski w drugiej odsłonie kampanii Kas Stefczyka (wideo)Spot z Arturem Żmijewskim zwiastuje kolejny etap kampanii produktowej Kas Stefczyka. Kampania telewizyjna i radiowa potrwa do 4 grudnia.
1 1 0 0 0 23.11.2011Nominowano już dziewięciu Zwykłych Bohaterów (wideo)Do udziału w akcji „Zwykły Bohater” (promującej uczciwych i odważnych ludzi) przyjęto ponad 1700 historii (z ponad 4000 zgłoszeń). Od 14 do 16 listopada trwały obrady jury, a 17 listopada w programie „Dzień dobry TVN” ogłoszono dziewięcioro finalistów. Jury postanowiło również wyróżnić nagrodą specjalną kapitana Tadeusza Wronę – pilota, niekwestionowanego bohatera ostatnich dni. Zwycięzców konkursu poznamy 5 grudnia na specjalnej gali finałowej.
0 1 0 0 0 23.11.2011„Original Flavors: The Mediterranean Essence” – promocja Hiszpanii28 listopada rozpocznie się w Polsce pierwszy etap programu promocji hiszpańskiego dziedzictwa kulinarnego. Jego realizacja przewidziana jest na najbliższe trzy lata. W ramach działań o charakterze B2B promowane będą trzy hiszpańskie produkty spożywcze: hiszpańska oliwa Extra Virgin, szynka Serrano i wino Ribera de Duero.