0 1 0 0 0 13.10.2011Czterech nowych członków IAB PolskaZwiązek Pracodawców Branży Internetowej wzbogacił się ostatnio o czterech nowych członków. Zostały nimi firmy: Domeny.pl, Fortune Cookie Poland, iPlacement oraz MTV Networks Polska.
0 1 0 0 0 13.10.2011Gemius przeprowadzi badanie widowni internetowej w CzechachGemius wspólnie z firmą Mediaresearch wygrał przetarg na trzyletnią realizację badań widowni internetowej w Czechach. Projekt obejmuje badanie oglądalności stron internetowych, ruchu generowanego przez urządzenia mobilne oraz treści multimedialnych i aplikacji.
1 1 0 0 1 13.10.2011Film Sony, w którym występują widzowie (wideo)Na oficjalnym fan page'u Sony Polska na Facebooku pojawiła się nowa aplikacja, która pozwala użytkownikom stać się częścią spersonalizowanego filmu.
0 1 0 0 0 13.10.2011Mixx Awards 2011 – poznaliśmy nominowanychJury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Najwięcej, bo pięć nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine.
0 1 0 0 0 13.10.2011MediaCom świętuje 15 lat na rynku polskimDom mediowy MediaCom postanowił uczcić swoje 15-lecie na polskim rynku, organizując konferencję pod tytułem „Are You Ready to Meet the Communication Challenge of the Digital Natives?”. Prezentacja przedstawiona na spotkaniu opisywała zmiany w zwyczajach konsumentów, wywołane rewolucją technologiczną na rynku mediów.
1 1 0 0 0 13.10.2011T-Mobile podsumowuje grę miejską z Angry Birds (wideo)T-Mobile przygotowała krótki spot z podsumowaniem gry miejskiej zorganizowanej w ramach działań teaserowych kampanii z grą Angry Birds, promującej smartfony.
1 1 0 0 0 12.10.2011Kampania reklamowa Bakusia do kieszonki (wideo)W telewizji trwa nowa kampania serków dla dzieci Bakuś do kieszonki (Bakoma). Nowy spot to forma krótkiego teledysku, w którym rapujące zwierzęta prezentują atrybuty nowego produktu. Reklamę można obejrzeć w dziecięcych stacja tematycznych.
0 1 0 0 0 12.10.2011Klient zbada jakość obsługi w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie JadłoSfinks Polska – właściciel marek Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług, pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania typu „tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu.
0 1 0 0 0 12.10.2011Public Dialog dla Motoricus SAAgencja Public Dialog pozyskała nowego klienta, notowaną na new connect spółkę Motoricus SA. W ramach podpisanego kontraktu agencja będzie odpowiadała za realizację działań public relations, w szczególności za doradztwo w zakresie PR korporacyjnego oraz IR.
1 1 0 0 0 12.10.2011Premiera sponsorowanego przez Burn dokumentu o Davidzie Guetcie (wideo)Marka Burn jest producentem filmu dokumentalnego pokazującego historię Davida Guetty, ambasadora tej marki. Pokaz dokumentu zatytułowanego „Nothing But The Beat” odbędzie się w wybranych Multikinach w całej Polsce 20 października.