0 1 0 0 0 21.09.2011Nowa fala badań Connections Panel z większymi możliwościamiDomy mediowe Universal McCann i Initiative wprowadzają nowe narzędzie badania zachowań konsumenckich. Uruchamiają kolejną falę Connections Panel i powiększają próbę do 4 tys. konsumentów. Badanie analizuje konsumpcję mediów w odniesieniu do 50 kanałów komunikacji.
0 1 0 0 0 21.09.2011Competita dla VoxelFirma doradcza Competita podpisała umowę z Voxel SA, spółką oferującą wysokospecjalistyczne usługi z zakresu diagnostyki obrazowej, teleradiologii oraz outsourcingu usług medycznych. Umowa obejmuje m.in. prowadzenie kontaktów z mediami oraz doradztwo w obszarze CSR.
0 1 0 0 0 21.09.2011Lotnisko Chopina tłumaczy się mieszkańcomLotnisko Chopina rozpoczęło kampanię informacyjną skierowaną do mieszkańców Warszawy i okolicznych gmin na temat ich praw wynikających z ustanowienia Obszaru Ograniczonego Użytkowania. Przygotowana została specjalna strona internetowa, pojawiły się plakaty, ulotki i informacje w lokalnej prasie. W ostatnich dniach została uruchomiona także telefoniczna infolinia.
0 1 0 0 0 21.09.2011Telewizja Polska i Onet rozpoczęły współpracęTelewizja Polska i Onet nawiązały współpracę, w ramach której w serwisach portalu będą na bieżąco publikowane wybrane materiały wideo pochodzące z oferty programowej kanałów należących do nadawcy publicznego.
0 1 0 0 0 21.09.2011Twenty Four Seven PR dla Kruk SAOd 1 września agencja rozpoczęła współpracę z nowym klientem z branży finansowej, największą polską firmą windykacyjną Kruk SA. Do zadań agencji będą należały działania PR budujące wizerunek firmy wśród osób zadłużonych oraz ich bliskich.
0 1 0 0 0 21.09.2011PZU wybrał Ciszewski Financial CommunicationsZespół Consumer Finance Ciszewski Financial Communications, kierowany przez Danutę Cabaj, rozpoczął obsługę public relations Grupy PZU. Agencja została wybrana w drodze przetargu. W ramach podpisanej umowy CFC będzie odpowiedzialna za wsparcie PR produktów ubezpieczeniowych, a także działań CSR, sponsoringu i wydarzeń specjalnych.
0 1 0 0 0 21.09.2011Kraków PR we wrześniu o social commerceZaplanowana na 29 września konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Kraków PR i Smart PR w całości zostanie poświęcona zagadnieniu budowania wizerunku oraz promocji e-handlu w mediach społecznościowych. Impreza odbędzie się o godzinie 18:30 w krakowskim Hotelu Kossak.
0 1 0 0 0 21.09.2011Świat widziany oczami kotaBohaterem jesiennej kampanii marki Friskies jest Le Bobo – kot fotograf, który zachęca miłośników zwierząt do poznania świata z kociej perspektywy. Zdjęcia wykonane przez wyjątkowego artystę można będzie oglądać od 24 września w Pasażu Wiecha w Warszawie. Również inne domowe koty mogą zacząć robić zdjęcia – jeśli ich właściciele otrzymają specjalne aparaty Pet’s Eye View w rozpoczętym już konkursie marki.
0 1 0 0 0 21.09.2011Wręczono Call Center Awards 2011Zakończył się Kongres Call Center 2011 oraz pierwszy konkurs Call Center Awards 2011, organizowany przez Institute for International Research. 19 września podczas uroczystej gali w hotelu Marriott w Warszawie ogłoszeni zostali zwycięzcy konkursu branży telemarketingu.
0 1 0 0 0 21.09.2011W tajemnicze ręce pod Pałacem Kultury wstawiono najnowszy aparat Nikona17 września przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, podobnie jak w centrach sześciu innych miast Europy, pojawiła się tajemnicza rzeźba – para ogromnych rąk. Sześciometrowe ręce wyglądały jednak niekompletnie – brakowało elementu, który powinny podtrzymywać. 21 września, wraz z premierą nowego systemu aparatów fotograficznych Nikon 1, w ręce te trafił taki właśnie aparat.