0 1 0 0 0 21.09.2011Wręczono Call Center Awards 2011Zakończył się Kongres Call Center 2011 oraz pierwszy konkurs Call Center Awards 2011, organizowany przez Institute for International Research. 19 września podczas uroczystej gali w hotelu Marriott w Warszawie ogłoszeni zostali zwycięzcy konkursu branży telemarketingu.
0 1 0 0 0 21.09.2011W tajemnicze ręce pod Pałacem Kultury wstawiono najnowszy aparat Nikona17 września przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, podobnie jak w centrach sześciu innych miast Europy, pojawiła się tajemnicza rzeźba – para ogromnych rąk. Sześciometrowe ręce wyglądały jednak niekompletnie – brakowało elementu, który powinny podtrzymywać. 21 września, wraz z premierą nowego systemu aparatów fotograficznych Nikon 1, w ręce te trafił taki właśnie aparat.
0 1 0 0 0 21.09.2011Polacy coraz chętniej kupują grupowoRynek zakupów grupowych w Polsce będzie systematycznie rósł. Polacy są zainteresowani kupowaniem w tym systemie nie tylko usług, ale i produktów z różnych kategorii – wynika ze wspólnego badania ARC Rynek i Opinia oraz IRC „Zakupy grupowe”. Swoją przygodę z zakupami grupowymi większość Polaków rozpoczęła dopiero w tym roku, mając na koncie jedną, dwie transakcje. Najpopularniejszym serwisem w tym kanale sprzedaży jest Groupon.
0 1 0 0 0 21.09.2011Zanox robi badania i nową platformęFirma Zanox w czwartym kwartale wprowadzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami reklamy efektywnościowej – platformę Zanox Marketplace.
0 1 0 0 0 21.09.2011Kampania Decathlonu Urban MobilityNajnowsza kampania Decathlonu – Urban Mobility – odwołuje się do organizowanego w dniach 16–22 września Europejskiego Tygodnia Mobilności oraz do obchodzonego 22 września Europejskiego Dnia bez Samochodu.
0 1 0 0 1 20.09.2011Luksusowa na półkach do góry dnem„Luksus przewraca w głowach” – to hasło rozpoczętej 15 września promocji sprzedaży wódki Luksusowej (Pernod Ricard). Działania przygotowała agencja Lowe GGK Warszawa.
1 1 0 0 1 20.09.2011Sprite w kampanii online (wideo)W Internecie widoczne są działania reklamowe marki Sprite, wykorzystujące formaty rich media z wideo. Do realizacji nagrania zastosowano kamerę Phantom oraz technikę slow motion. Kampanię przygotowała agencja K2.
0 2 0 0 0 20.09.2011Piróg i Kazadi w sesji promującej grę „Zostań gwiazdą tańca!”Polska wersja gry na PlayStation „DanceStar Party” – „Zostań gwiazdą tańca!” zadebiutuje na rynku 19 października. Na razie kroki stworzone przez światowej sławy choreografów przećwiczyli Michał Piróg – tancerz, choreograf i surowy sędzia w telewizyjnym tanecznym show oraz aktorka, piosenkarka i osobowość telewizyjna – Patricia Kazadi.
0 1 0 0 0 20.09.2011DeepSense testuje nowy format reklam na NK.plW serwisie NK.pl debiutuje nowy typ reklam. Składają się one z krótkiego nagłówka, zdjęcia, rozszerzonego opisu oraz linku docelowego. Mechanizm jest analogiczny jak w wypadku Facebook.com czy Google AdSense, tak samo jak sposób rozliczania – za liczbę kliknięć.
0 1 0 0 0 20.09.2011Solar powierza NuOrder działania interaktywne, społecznościowe i WoMMKompleksową obsługę marki odzieżowej Solar w zakresie działań interaktywnych, WoMM i social media świadczyć będą marki z grupy NuOrder. Do nich należeć będzie również wsparcie kanałów e-sprzedaży marki oraz stworzenie dla niej dodatkowych narzędzi, takich jak np. internetowe showroomy. Planowane działania będą prowadzone przez rok.