0 5 0 0 0 14.09.2011Na weekend do sąsiadaZanim jeszcze Gdańsk z Toruniem połączy bursztynowa autostrada (A1), mieszkańcy sąsiadujących ze sobą województw: pomorskiego i kujawsko-pomorskiego zostaną zachęceni do wzajemnych odwiedzin w najciekawszych turystycznie miejscach. Do skrzynek pocztowych trafi 550 tys. kartek z pozdrowieniami z pięknych i przecież nie tak dalekich okolic.
0 1 0 0 0 14.09.2011Jesienna kampania „Empik School – Twój język sukcesu”Kampania „Empik School – Twój język sukcesu” rozpoczęła się 15 sierpnia i potrwa do końca października. Jej cele to zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Empik School, wykreowanie wizerunku nowoczesnej, dynamicznej i innowacyjnej sieci szkół, a w efekcie tego – przyciągnięcie nowych słuchaczy.
0 1 0 0 0 14.09.2011Endorfina strategicznie dla spółki WyborowaAgencja Endorfina Events rozszerza dotychczasową współpracę ze spółką Wyborowa (Pernod Ricard Polska). Po kilku udanych projektach będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację wszystkich wydarzeń specjalnych dotyczących najważniejszych marek whisky z portfolio importera: Ballantine’s, Chivas Regal oraz Jameson.
0 1 0 0 0 14.09.2011Infor Ekspert ujawnia ofertę na przyszły rokNajwiększy w Polsce wydawca treści dla specjalistów rozpoczyna sprzedaż oferty na rok 2012. Wśród nowości znalazły się Inforlex – prawo oraz specjalna linia Inforlex zawierająca wydania „Dziennika Gazety Prawnej”. Oferta elektroniczna uległa przeformułowaniu i wyraźnej segmentacji.
1 1 0 0 7 14.09.2011Nowa reklama PSL, czyli „chodźmy za stodołę” (wideo)„Pozory mylą” – przekonuje Polskie Stronnictwo Ludowe w najnowszym spocie wyborczym, który ma pomóc ugrupowaniu Waldemara Pawlaka w zdobyciu młodszych wyborców. Przełamaniu stereotypów dotyczących partii sprzyjać mają: humor i skojarzenia z seksem.
0 1 0 0 0 14.09.2011Insignia dołącza do IAB PolskaWe wrześniu br. do Związku Pracodawców Branży Internetowej dołączyła agencja Insignia. Tym samym w szeregach IAB Polska znajduje się już cała piątka „agencji marzeń” wyłonionych w ubiegłorocznym badaniu Grand Check miesięcznika „Press”.
1 1 0 0 0 14.09.2011Owce kibicują angielskim rugbistom (wideo)Betfair, największa na świecie firma bukmacherska, stara się wesprzeć zawodników Anglii podczas trwających od 9 września do 2 października Mistrzostw Świata w Rugby w Nowej Zelandii. Tamtejsi farmerzy otrzymali nietypową propozycję. Betfair płaci im 1 dolara za pomalowanie owcy. Na wełnie zwierzęcia należy nakreślić czerwony krzyż św. Jerzego – symbol angielskiej flagi. Namawia do tego ambasador marki, rugbista Will Greenwood w specjalnym viralowym filmie.
0 1 0 0 0 14.09.2011Wystawa logotypów organizacji i idei społecznych16 września o 18:00 przy pomniku Mikołaja Kopernika na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie otwarta zostanie wystawa plenerowa „Dajemy przykład” pracowni projektowej KotBury. Wystawione prace będą przykładami dobrych, sprawdzonych w praktyce projektów logotypów idei oraz inicjatyw społecznych. Wystawa jest częścią VI Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych (OFIP).
0 1 0 0 0 14.09.2011Strategiczny alians Tesco i Meritum BankuTesco i Meritum Bank podpisały wieloletnią umowę w zakresie oferowania szerokiej gamy produktów finansowych klientom sieci sklepów. Od początku września Meritum Bank oferuje swoje usługi w punktach obsługi Tesco Finanse.
0 1 0 0 0 14.09.2011Samoobsługowe reklamy w Naszej KlasieNasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy, skierowany głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System zarządzania nowym produktem powstał we współpracy ze spółką NetSprint.