1 1 0 0 0 13.09.2011Web Niejadek i Mumio w nowej reklamie Plusa (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio i Weba Niejadka, promująca nową ofertę internetową w taryfach abonamentowych i mix w Plusie.
0 1 0 0 0 13.09.2011Stowarzyszenie Kraków PR promowane w social mediaZ początkiem września rozpoczęły się działania promujące Stowarzyszenie Kraków PR w internetowych mediach społecznościowych. Do tego rodzaju współpracy ze Stowarzyszeniem włączyła się pro publico bono krakowska agencja Smart PR.
1 1 0 0 0 13.09.2011Kolejna kampania Forda Focusa (wideo)Trwa kampania Forda Focusa, który od września dostępny jest w specjalnej ofercie finansowej skierowanej do odbiorców indywidualnych i klientów flotowych. Działania prowadzone są w prasie, radiu, telewizji i na outdoorze. Autorem kreacji i adaptacji materiałów na rynek polski jest Ogilvy Action.
1 1 0 0 0 13.09.2011Tymbark promuje egzotyczne smaki (wideo)W największych stacjach telewizyjnych emitowana jest najnowsza reklama napojów Tymbark Owoce Świata. Kreację spotu przygotowała agencja 303.
0 1 0 0 0 13.09.2011Kampania wizerunkowa na dziesięciolecie PKP IntercitySpółka PKP Intercity obchodząca 10 urodziny, rozpoczyna 15 września kampanię promocyjną. Obejmie ona zarówno prasę, internet, radio, jak i outdoor. Osią kampanii będzie konkurs organizowany na portalu społecznościowym.
0 1 0 0 0 13.09.2011Ferrero na początek szkołyRozpoczęła się kolejna edycja akcji promocyjnej firmy Ferrero, związanej z rozpoczęciem roku szkolnego. Drugi raz z rzędu została ona przygotowana przez agencję reklamową Kid & Young, która odpowiada za koncepcję oraz kreację. Promocja trwa do 18 września.
0 1 0 0 0 12.09.2011W październiku rusza sprzedaż czasu antenowego kanału SciFi Universal17 października rusza sprzedaż czasu antenowego kanału fantasy z portfolio Universal Networks International – SciFi Universal. Kanał dostępny będzie dla reklamodawców we wszystkich pakietach domu sprzedaży czasu antenowego At Media, który zajmuje się już sprzedażą czasu antenowego pozostałych trzech kanałów z portfolio UNI: 13TH Street Universal, Universal Channel i Movies24.
1 1 0 0 0 12.09.2011Startuje globalna kampania reklamowa DHL (wideo)DHL Express, lider na rynku międzynarodowych usług ekspresowych, rozpoczął globalną kampanię reklamową obejmującą swoim zasięgiem 42 kraje, w tym również Polskę. Celem kampanii jest podkreślenie kompetencji firmy, dzięki którym klienci korzystający z usług firmy mogą w prosty i efektywny sposób uczestniczyć i czerpać korzyści z globalnej wymiany handlowej.
0 1 0 0 0 12.09.2011Newton Media obsługuje Kancelarię Prezydenta RPW pierwszym tygodniu września firma Newton Media rozpoczęła prowadzenie monitoringu mediów dla Kancelarii Prezydenta RP. Monitoring obejmuje 57 tytułów prasowych, 12 stacji telewizyjnych i 13 radiowych, a także 15 portali internetowych oraz dwa duże serwisy agencyjne.
0 1 0 0 0 12.09.2011Wirtualna debata o wartościachTrwa akcja, łącząca świat offline z online, której celem jest wywołanie dyskusji: czy i jakie znaczenie mają dziś takie wartości, jak honor, bohaterstwo, przyjaźń. Organizatorem akcji są Muzeum Powstania Warszawskiego oraz agencja Hypermedia Isobar i Posterscope. Wartości, o które pytają autorzy wirtualnej debaty – jak honor, poświęcenie, odwaga, upór, przyjaźń – towarzyszyły uczestnikom Powstania Warszawskiego przed 67 lat.