0 1 0 0 0 12.09.2011Wzrost słuchalności RMF FMJak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio RMF FM systematycznie zwiększa słuchalność – w ostatnim okresie wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny stacji. Przewaga nad kolejną stacją w rankingu rośnie.
1 2 0 0 0 12.09.2011Ruszyła kampania „Lubelskie – jasne, że do przodu” (wideo)Podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO województwa lubelskiego oraz pokazanie mieszkańcom Lubelszczyzny, jakie korzyści przynosi wdrażanie programu i jak wiele projektów współfinansowanych ze środków RPO WL powstaje w ich bezpośrednim sąsiedztwie – takie są cele kampanii wizerunkowo-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla tego województwa.
0 1 0 0 3 12.09.2011Webinar „Skuteczne narzędzia sprzedaży w Internecie”Forum Media Group organizuje cykl seminariów internetowych poświęconych planowaniu, realizacji i pomiarowi efektów skutecznej kampanii reklamowej w Internecie. Wykłady w poniedziałek 26 września poprowadzi Piotr Poznański.
1 1 0 0 0 12.09.2011Kobiety na wybory! – zachęca nowa akcja społeczna (wideo)Kolejny raz media Agory zachęcają do głosowania w wyborach, prowadząc akcję profrekwencyjną koalicji „Masz głos, masz wybór”. Tegoroczna kampania pod hasłem „Kobiety na wybory!” namawia do udziału w głosowaniu właśnie panie, z których zazwyczaj tylko połowa idzie na wybory.
0 1 0 0 0 9.09.2011Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnejIAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach odbiorców: youronlinechoices.eu/pl. Dzięki niej wszyscy zainteresowani będą mogli bliżej poznać specyfikę oraz korzyści wynikające z zastosowania reklamy behawioralnej.
0 1 0 0 0 9.09.2011Janusz Palikot wygrywa na FacebookuGdyby wybory odbywały się na Facebooku, wygrałby Ruch Poparcia Palikota. Najliczniejszą grupę zaangażowanych wyborców w serwisie społecznościowym ma jednak Kongres Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikke. Największe partie deklarujące intensywną kampanię w Internecie i walkę o młody elektorat mają z tym jednak problem.
1 1 0 0 0 9.09.2011Kampania telewizyjna marki rogali (wideo)25 sierpnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki rogali 7 Days Double. Celem jest promocja nowej kategorii croissantów marki oraz zwiększenie sprzedaży. Kampania obejmuje telewizję, kino i intensywne działania w Internecie, a główną grupą docelową jest młodzież w wieku 13 – 18 lat
0 1 0 0 0 9.09.2011Gedeon Richter nawiązał współpracę z SoInteractiveAgencję kreatywną wybrano w przetargu, do którego zaproszono 5 firm z branży reklamowej. SoInteractive stworzy animowany film korporacyjny przedstawiający historię firmy Gedeon Richter na świecie.
0 1 0 0 0 9.09.2011Podsumowanie wakacji na FacebookuMiesiące wakacyjne na Facebooku nie spowodowały osłabienia przyrostu liczby użytkowników. Od początku lipca liczba Polaków na Facebooku zwiększyła się o 360 tys. – z 6,35 mln do 6,71 mln. Ogółem Facebookowi przybyło w tym czasie 35 mln użytkowników, w tej chwili jest ich już 745,88 mln. Pod względem liczby facebookowiczów Europa idzie łeb w łeb z Ameryką Północną: na obu tych kontynentach obecnie jest ich po około 212 mln.
0 1 0 0 0 9.09.2011Łódź Design Festival 2011Tegoroczna, piąta edycja Festiwalu Łódź Design odbędzie się między 20 a 30 października pod hasłem „Zmiana!”. Wybór takiej myśli przewodniej ma zwrócić uwagę na dokonujące się zmiany w myśleniu o projektowaniu. Przed designerami stają nowe wyzwania: projektować i produkować mniej, lecz mądrzej, lokalnie zamiast globalnie, ponadczasowo zamiast trendy. Zmianie uległo też miejsce wydarzenia – obecnie jest nim zrewitalizowana tkalnia Eitingonów przy ul. Targowej 35 w Łodzi – a także niektóre punkty programu. Wśród bloków tematycznych wykładów w ramach festiwalu znajdzie się m.in. design w biznesie.