0 1 0 0 0 1.08.2011Tesco Polska i Genesis PR nagrodzone w Stevie IBA 2011W międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 nagrodzone zostały kampanie Tesco Polska i agencji Genesis PR.
1 1 0 0 0 1.08.2011Rynek reklamy w Polsce w pierwszej połowie 2011 roku – raport MPGWedług szacunków domu mediowego MPG krajowy rynek reklamy w I połowie 2011 r. wzrósł o 8,5% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., osiągając poziom 3,84 mld zł netto. Tak duży wzrost spowodowany został obniżonymi na skutek katastrofy smoleńskiej wydatkami w kwietniu 2010 r. Przy założeniu nieobniżonego poziomu aktywności w tym okresie – wzrost rynku w I połowie bieżącego roku wyniósłby 5,4%.
0 1 0 0 0 1.08.2011Dorota Wellman twarzą kampanii ActiviiAgencja Young & Rubicam przygotowała nową kampanię telewizyjną marki Activia (Danone) z udziałem Doroty Wellman.
0 1 0 0 0 1.08.2011Agencja Afekt wysoko oceniona w badaniachKlienci agencji Afekt należą do grona najbardziej zadowolonych ze świadczonych usług – wskazują wyniki badania Millward Brown SMG KRC, przeprowadzonego na zlecenie „Media & Marketing Polska” (VFP Communications Ltd) wśród klientów agencji BTL i marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 1.08.2011Don Solos uwodzi w InternecieJuż przez ponad miesiąc nadużywający soli kelner uwodziciel Don Solos przekonuje użytkowniczki Facebooka do ograniczania ilości soli w posiłkach. Jego aktywność to tylko jedno z wielu działań prowadzonych przez markę Morliny w ramach kampanii „Mniej soli”.
0 1 0 0 0 1.08.2011Badania marketingowe w pociągach PKP IntercityW sierpniu br. PKP Intercity planuje przeprowadzenie badań marketingowych w pociągach TLK i niektórych pociągach międzynarodowych. Realizowane cyklicznie badania umożliwiają przewoźnikowi przygotowanie oferty odpowiadającej oczekiwaniom pasażerów.
0 1 0 0 0 1.08.2011Ciszewski Financial Communications z nowym klientemOd 1 lipca br. do grona klientów działu real estate Ciszewski Financial Communications dołączyła portugalska firma Net4U Services SA, właściciel internetowego serwisu aukcyjnego Porazpierwszy-porazdrugi.com. Agencja odpowiada za prowadzenie działań w ramach komunikacji produktowej i wizerunkowej od momentu wprowadzenia marki na polski rynek.
0 1 0 0 0 1.08.2011Smart Media rozpoczyna współpracę z AngorąAgencja Smart Media rozpoczęła stałą współpracę z ogólnopolskim tygodnikiem „Angora”. Celem działań promocyjnych będzie zmiana wizerunku pisma z magazynu przedruków na magazyn społeczno-gospodarczy. Kampania informacyjna ma zwrócić uwagę czytelników na ciekawe treści własne czasopisma.
0 1 0 0 0 1.08.2011Manejo Public Relations dla TP Link1 sierpnia TP-Link, producent urządzeń sieciowych, rozpoczął współpracę z agencją Manejo Public Relations.
0 1 0 0 0 1.08.2011Wskaźnik ekwiwalentu reklamowego nadal popularny. Dobry okres dla PRMimo braku poparcia dla AVE (wskaźnika ekwiwalentu reklamowego) jako właściwego narzędzia mierzenia skuteczności kampanii PR, nadal ponad połowa agencji public relations na świecie stosuje je w przedstawianych klientom raportach o efektywności zrealizowanej kampanii – donosi najnowszy raport ICCO. Badanie potwierdziło również dobre prognozy rozwoju dla branży PR w kolejnym kwartale.