2 2 0 0 0 22.07.2011Play z nową kampanią (wideo)Play rusza z nową kampanią dotyczącą oferty postpaid. Skierowana jest ona do klientów, którym kończy się umowa u innego operatora i którzy myślą o zmianie operatora lub o przedłużeniu umowy w Play.
0 1 0 0 0 22.07.2011Reakcja Dariusza Michalczewskiego na kampanię Black Energy DrinkFirma FoodCare rozpoczęła niedawno ogólnopolską kampanię napoju energetyzującego Black Energy Drink, pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. Zdaniem Fundacji Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” widoczna w reklamach puszka napoju bezpośrednio kojarzy się z opakowaniem napoju energetyzującego Tiger. W opinii Fundacji jest to celowe wprowadzanie konsumentów w błąd i kolejna próba obejścia zakazów sądowych. FoodCare temu zaprzecza.
0 1 0 0 0 22.07.2011Serwisy grupy Wiara.pl przechodzą do Evolution Media NetEvolution Media Net podpisało umowę z serwisami z grupy Wiara.pl: wiara.pl, gosc.pl, malygosc.pl. Wcześniej serwisy te obsługiwała sieć reklamowa IDMnet. Wydawcą wszystkich trzech serwisów jest Gość Niedzielny, jeden z największych wydawców prasy katolickiej na polskim rynku.
0 1 0 0 0 22.07.2011Starlink rozpoczyna współpracę z firmą BoironDom mediowy Starlink rozpoczyna współpracą z firmą Boiron, producentem leków homeopatycznych. Wybór agencji został poprzedzony przetargiem, w którym startowały między innymi domy mediowe MediaCom Warszawa, MPG i PHD.
0 3 0 0 0 22.07.2011Tymczasowy i bezalkoholowy Lidl na Przystanku WoodstockOd 2 sierpnia bezpośrednio przy polu namiotowym Kostrzynie nad Odrą stanie tymczasowy market Lidl, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli zaopatrzyć się w podstawowe produkty spożywcze oraz turystyczne. W sklepie nie będzie prowadzona sprzedaż alkoholu.
0 1 0 0 0 22.07.2011Orange łączy bazy wyników badań Orange Mobile Exposure oraz TGIOd 21 lipca baza wyników badań Orange Mobile Exposure zostaje połączona z bazą badań TGI (Target Group Index). Dzięki połączeniu tych dwóch źródeł danych firmy reklamowe i właściciele marek będą mogli lepiej analizować zachowania klientów i efektywniej organizować kampanie reklamowe w mediach mobilnych.
1 1 0 0 0 22.07.2011Anna Cieślak w radiu poleca „Art & Business” (audio)Miesięcznik „Art & Business” rozpoczął swą pierwszą kampanię radiową. Po pierwszej w 21-letniej historii pisma kampanii telewizyjnej z marca tego roku przyszedł czas na działania w radiu. Zaangażowała się w nie Anna Cieślak, aktorka młodego pokolenia znana m.in. z takich filmów, jak „Śluby panieńskie”, „Czas honoru”, „Dlaczego nie?”.
0 1 0 0 0 22.07.2011„MFF Nowe Horyzonty” z marką OkocimMarka Okocim wspiera jeden z największych festiwali filmowych w Polsce, MFF Nowe Horyzonty we Wrocławiu. W zeszłym roku festiwal odwiedziło ponad 120 tys. osób. Okocim jest partnerem i oficjalnym piwem wydarzenia.
0 1 0 0 0 22.07.2011IAB Creative Showcase – trwa edycja jesiennaDo 28 października można nadsyłać zgłoszenia do edycji „Jesień 2011” konkursu na najbardziej innowacyjne kreacje w reklamie online, Creative Showcase, organizowanego przez IAB Polska. Najlepsze kreacje wybierze jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych. Zgłaszanie prac jest bezpłatne.
0 1 0 0 0 21.07.2011T-Mobile Sponsorem Tytularnym rozgrywek piłkarskiej EkstraklasyT-Mobile Ekstraklasa – tak na mocy umowy pomiędzy Ekstraklasą SA a Polską Telefonią Cyfrową będą nazywały się rozgrywki Ligi Zawodowej Piłki Nożnej od najbliższego sezonu. Umowa została zawarta na 2 lata.