0 1 0 0 0 27.06.2011Egmont kusi nowymi formami reklamyWydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty wydawniczej gier planszowych skierowanej do dzieci i rodziców.
0 1 0 0 0 27.06.2011CzArt autorem kreacji promującej WrocławAgencja reklamowa CzArt stworzyła koncepcję promocji ostatniego etapu kampanii promującej Wrocław jako miasto-kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Kampania realizowana była w dwóch pierwszych tygodniach czerwca 2011, bezpośrednio przed ogłoszeniem przez Komisję Europejską wyników konkursu.
0 2 0 0 0 23.06.2011Srebro za reklamę prasową dla Euro RSCG WarsawZgodnie z oczekiwaniami – agencja Euro RSCG Warsaw zdobyła kolejnego Lwa na festiwalu w Cannes. To srebrna nagroda w kategorii Press Lions (Household: Cleaning Products) za kreacje promujące odświeżacz Air Wick (Reckitt Benckiser).
0 3 0 0 6 22.06.2011Ruch SA wprowadza nowy format kiosku i nowe logoW najbliższym czasie stare kioski będą systematycznie zastępowane nowymi. Firma wraz z nowym kioskiem i logo wprowadza nową jakość obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja mają charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, a dotychczasowe małe okienko zastępuje duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcą. Dotychczasowa oferta zostanie uzupełniona m.in. o świeżo parzoną kawę z ekspresu, jak również o możliwość zrealizowania wybranych usług, tj. płatności czy przesyłki kurierskie.
0 1 0 0 1 22.06.2011Brak Kubicy uderza w sponsorów F1Wypadek Roberta Kubicy skutecznie eliminuje z telewizji w Polsce marki, dla których jego kombinezon i bolid były nośnikami. Łączna wartość marek efektywnie wyeksponowanych przez Kubicę w okresie od stycznia do maja 2011 wyniosła 10,6 mln zł – wobec 21,4 mln zł w analogicznym okresie roku 2010.
0 1 0 0 0 22.06.2011„Jak Polacy pomagają światu?” – konkurs MSZMinisterstwo Spraw Zagranicznych ogłasza konkurs dla dziennikarzy, którzy swoją twórczością chcą promować pracę Polaków na rzecz poprawy sytuacji społeczno-gospodarczej w krajach rozwijających się, a także osoby, które angażowały się w prace fundacji niosących pomoc krajom rozwijającym się (zwłaszcza działając w wolontariatach).
0 1 0 0 0 22.06.2011Hi-Tec obsługiwany przez agencję VanguardPRSpółka Martes Sport, wyłączny dystrybutor i producent marki Hi-Tec w Polsce, podpisała umowę o współpracę z agencją VanguardPR. Przedmiotem umowy jest m.in. prowadzenie działań z zakresu public relations oraz obsługi medialnej. Umowę podpisano na trzymiesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 22.06.2011TBWA i Tequila będą wspólnie walczyć o budżety z obszaru marketingu zintegrowanegoOd 1 lipca br. agencje TBWA i Tequila będą miały wspólną dyrektor zarządzającą. Zostanie nią dyrektor zarządzająca TequilaPolska, Alena Suszycka. Dotychczasowy dyrektor zarządzający TBWA, Radosław Miklaszewski, po siedmiu latach piastowania tej funkcji podjął decyzję o rozpoczęciu własnej działalności biznesowej w dziedzinie biologii molekularnej.
1 1 0 0 0 22.06.2011Schulz promuje BluMag Cardio Jedyny (wideo)Agencja Schulz Brand Friendly wygrała konkurs na kreację i realizację kompleksowej kampanii ATL suplementu diety BluMag Cardio Jedyny. Akcja rozpoczęła się 20 czerwca.
1 1 0 0 0 22.06.2011Ruszyła kampania Team Hot Wheels firmy Mattel (wideo)W sobotę, 18 czerwca Mattel Poland po raz pierwszy w Polsce zaprezentował Team Hot Wheels. W ten sposób zainaugurował najnowszą ogólnoświatową kampanię promującą markę Hot Wheels. W trakcie Verva Street Racing utworzono specjalną strefę, w której można było obejrzeć rzeczywiste pojazdy teamu. Odwiedziło ją 2,5 tys. dzieci i tyle samo dorosłych.