0 1 0 0 0 30.05.2011„Metro” w nowej makiecieNowa makieta „Metra” ma lepiej oddawać charakter gazety kierowanej do młodego czytelnika. Projekt nawiązuje do grafiki internetowej, co unowocześnia i dynamizuje przekaz dziennika.
0 1 0 0 0 30.05.2011Amway umył pomnik Stefana StarzyńskiegoPracownicy firmy Amway, we współpracy z firmą czyszczącą stołeczne monumenty, umyli pomnik Stefana Starzyńskiego na Placu Bankowym w Warszawie. Celem akcji była promocja wchodzącej na rynek nowej generacji produktów czyszczących Amway Home oraz uwrażliwienie mieszkańców na problem dbania o czystość i estetykę wspólnej przestrzeni miejskiej.
1 1 0 0 0 30.05.2011Link4 chce odebrać klientów konkurencji (wideo)Link4 wystartował z nową promocją: każdy, kto kupi pakiet ubezpieczeniowy o wartości minimum tysiąca złotych, otrzyma w prezencie samochodową nawigację GPS. Konkurs wspiera kampania marketingowa.
0 1 0 0 0 30.05.2011SAS wysyła na koncert CzesławaSkandynawskie Linie Lotnicze SAS są organizatorem konkursu pod nazwą SAS Social Flight. Konkurs kierowany jest tylko do użytkowników Facebooka, którzy mogą wygrać przelot i pobyt w Kopenhadze. Odpowiedzi na 4 pytania konkursowe umożliwią 8 laureatom udział w specjalnym koncercie zespołu Czesław Śpiewa.
1 1 0 0 0 30.05.2011Wspólna promocja marki Plusssz i Multikina (wideo)Rozpoczyna się wspólna promocja marki Plusssz i Multikina. Akcja potrwa do końca czerwca i będzie prowadzona w sieci Multikin na terenie całego kraju. Promocja zostanie wsparta kampanią BTL oraz działaniami PR.
0 1 0 0 0 30.05.2011Gorenje rozdaje nagrody„Spełniaj marzenie z Gorenje”, to hasło przewodnie konkursu organizowanego przez markę Gorenje, jednego z największych producentów urządzeń gospodarstwa domowego w Europie.
0 1 0 0 0 30.05.2011Badania słuchalności radia na rynkach europejskichKomitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie której spotkali się przedstawiciele instytutów oraz organizacji zajmujących się badaniem mediów z całej Europy.
0 1 0 0 0 30.05.2011T-Mobile już na FacebookuOd 5 czerwca globalna marka T-Mobile zaoferuje polskim klientom swoje usługi, a już teraz można zostać jej sympatykiem na Facebooku.
0 1 0 0 0 30.05.2011Agencja Media&Doradztwo dołączyła do sieci EuracsisAgencja PR Media&Doradztwo została członkiem europejskiej sieci EURACSIS. Jest to sieć zrzeszająca firmy z 27 krajów Unii Europejskiej, które oferują usługi public relations, komunikacji zintegrowanej oraz profesjonalnej organizacji eventów.
0 1 0 0 0 30.05.2011Posadź Drzewo po raz piątyRusza piąta edycja akcji Posadź Drzewo, którą na zlecenie polskiego oddziału koncernu Tetra Pak realizuje agencja reklamowa Opus B we współpracy z agencją E_misja Interactive 360. Tym razem, dzięki zaangażowaniu internautów Tetra Pak ma zamiar zasadzić 160 tys. drzew w polskich parkach narodowych.