0 4 0 0 0 24.05.2011Internauci a ich rodzice„Kogo bardziej kochasz – mamusię czy tatusia?”. To pytanie jest powszechnie zadawane dzieciom w naszym kraju. Z okazji nadchodzącego Dnia Matki instytut badawczy ARC Rynek i Opinia sprawdził, z którym rodzicem polscy internauci czują się bardziej związani.
0 1 0 0 0 24.05.2011Agencja JiS zmieniła nazwę na BardzoAgencja reklamowa JiS nosi obecnie nazwę Bardzo. W dalszym ciągu będzie zarządzana przez Huberta Stadnickiego, jej dotychczasowego prezesa zarządu i dyrektora kreatywnego.
0 1 0 0 0 24.05.2011Apteki Dbam o Zdrowie ponownie wybrały HealthThinkAgencja HealthThink po raz kolejny zorganizuje eventy o tematyce prozdrowotnej dla aptek Dbam o Zdrowie. Cykl wydarzeń organizowanych dla tej sieci rozpocznie się z początkiem czerwca od akcji „Dzień dla Zdrowia” w Kielcach oraz eventu na temat profilaktyki zdrowotnej podczas wydarzenia Łódź Maraton Dbam o Zdrowie.
0 1 0 0 0 24.05.2011Kongres Innowacyjnej Gospodarki promowany w kampanii outdoorowejOd 16 maja trwa kampania reklamy zewnętrznej „Włącz innowacje”, promująca II Kongres Innowacyjnej Gospodarki (6–7 czerwca, Warszawa, Centrum Nauki Kopernik). Na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej akcję przygotowała agencja K2.
1 1 0 0 0 24.05.2011Dita Von Teese projektuje i pozuje dla Cointreau (wideo)Dita Von Teese, jedna z najseksowniejszych kobiet świata, królowa burleski oraz muza stylistów zaprojektowała specjalnie dla marki Cointreau ekskluzywny kuferek. Jego wnętrze kryje cointreau-wersyjną zawartość – zestaw do kobiecego koktajlu Cosmopolitan, znanego m.in. z serialu „Seks w wielkim mieście”. W kuferku, wśród licznych szufladek na biżuterię i kosmetyki, znajduje się pomarańczowy likier Cointreau, dwa charakterystyczne kieliszki koktajlowe oraz różowy shaker.
0 1 0 0 1 24.05.2011Efekty kampanii Panda Security w mediach społecznościowychKonsumencki program Beta 2012 firmy Panda Security odnotował rekordową liczbę uczestników dzięki aktywnemu zaangażowaniu członków społeczności marki w serwisach Facebook, Twitter oraz na forach wsparcia technicznego. Liczba osób, które pobrały nową wersję programu, wzrosła o 125%, a liczba użytkowników, którzy aktywowali związane z nią usługi, zwiększyła się o 61% (w ubiegłym roku było to 21%). Firma otrzymała też cenne uwagi od użytkowników z 83 krajów. Będą one uwzględniane w procesie udoskonalania technologii produktu przed wprowadzeniem go do oferty pod koniec czerwca br.
0 1 0 0 0 24.05.2011VI edycja Golden Arrow – 141 prac do ocenyStowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications Ltd. – współorganizatorzy VI edycji konkursu branży marketingu zintegrowanego Golden Arrow ostatecznie zamknęli listę zgłoszeń. Do konkursu 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach, z czego najwięcej w następujących: Marketing internetowy – kampania internetowa – 22 zgłoszenia, Experiential marketing – 17 zgłoszeń oraz Kampania zintegrowana B2C – 16 prac.
0 1 0 0 0 24.05.2011Wyniki badań wykorzystania wirtualnych doradców w biznesieW Polsce przeprowadzono pierwsze badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił on wizerunek ich marki, natomiast 62 proc. respondentów stwierdziło, iż ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
0 2 0 0 0 24.05.2011„Wszystko mi mówi, że wygrałem”Marka Tymbark, oprócz tego, że reklamuje się nowym spotem, prowadzi promocję „Wszystko mi mówi, że wygrałem”, w której co tydzień można wygrać 10 000 zł. Promocją objęte są charakterystyczne trójpaki napojów: jabłko-mięta, jabłko-wiśnia i pomarańcza-brzoskwinia w kartonach 1 l.
3 1 0 0 0 24.05.2011Nowa kampania Fundacji Polsat (wideo)Na antenie Telewizji Polsat rozpoczyna się nowa kampania pod hasłem „Fundacja Polsat – Jesteśmy dla dzieci”. Celem najnowszej kampanii jest pokazanie walki, jaką chore dzieci muszą stoczyć w czasie codziennej, wyczerpującej rehabilitacji, by żyć choć trochę lepiej. W spotach, oprócz podopiecznych Fundacji występują rehabilitanci, którzy na co dzień z nimi pracują.