0 1 0 0 0 20.04.2011Wizerunkowa kampania Supermedia Interactive20 kwietnia wystartowała wizerunkowo-edukacyjna kampania Supermedia Interactive – „Klikasz i wiesz”. Do jej głównych celów należą wzmocnienie świadomości marki oraz wizerunku SMI jako firmy innowacyjnej i nowoczesnej. Po raz pierwszy spółka zdecydowała się na wykorzystanie w kampanii kanału radiowego.
3 1 0 0 0 20.04.2011KTR 2011 – nagrody w kategorii Media Interaktywne (wideo)19 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie Stowarzyszenie Agencji Reklamowych wręczyło statuetki Klubu Twórców Reklamy. W kategorii Media Interaktywne przyznano w tym roku 10 nagród.
0 1 0 0 0 20.04.2011AppleRoad w PIAPAppleRoad to nowa firma członkowska Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 20.04.2011Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie GrandFront 2010Do konkursu Izby Wydawców Prasy na prasową okładkę roku GrandFront 2010 napłynęło łącznie 340 prac – o prawie połowę więcej niż w latach poprzednich
0 1 0 0 0 20.04.2011Wprost.pl dołącza do Evolution Media NetPlatforma Mediowa Point Group, do której należy tygodnik „Wprost”, podpisała umowę z siecią reklamy internetowej Evolution Media Net. W ramach umowy Evolution Media Net będzie odpowiadać za kampanie zasięgowe realizowane w serwisie www.wprost24.pl oraz w innych serwisach należących do PMPG SA.
0 1 0 0 0 20.04.2011Mobilvi oferuje reklamy na iPadaSieć reklamy mobilnej Mobilvi rozpoczęła emisję reklam specjalnie dopasowanych do ekranów iPadów. Po raz pierwszy usługę przygotowano przy okazji kwietniowej kampanii reklamowej samochodów Saab, realizowanej w mobilnym Internecie.
0 1 0 0 0 20.04.2011Wyniki KTR 2011Do Polskiego Konkursu Reklamy KTR nadesłano w tym roku 669 prac. Pod względem liczby zgłoszeń liderkami były agencje Leo Burnett (42) i Platige Image (41). Obradom jury w kategoriach Reklama Drukowana, Film/Radio i Kampania przewodniczył Horacio Puebla, dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię. Przewodniczącymi w pozostałych kategoriach byli: Fotografia – Wojciech Dagiel; Warsztat TV/Radio – Bartłomiej Ignaciuk; Ilustracja – Przemysław Truściński; Design – Elżbieta Skrzypek; Media Interaktywne – Bartłomiej Gołębiowski; Active Advertising – Przemysław Wojak; Marketing Miejsc – Adam Mikołajczyk. Podobnie jak w ubiegłym roku audytorem konkursu była kancelaria Łaszczuk & Wspólnicy.
0 1 0 0 0 20.04.2011Producenci „Włatcuf móch” w Grupie ADVGrupa ADV – holding spółek działających w obszarze komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce – podpisała umowę inwestycyjną na zakup 50% akcji w Xantus SA, jednym z największych w Polsce studiów 3D. Szacowany koszt transakcji wynosi 3 mln zł.
0 1 0 0 0 20.04.2011III Sympozjum DoKobiet.pl31 maja br. w Warszawie agencja Garden of Words po raz trzeci zorganizuje sympozjum DoKobiet.pl, poświęcone komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem sprawuje międzynarodowa firma doradcza Boston Consulting Group.
0 1 0 0 0 20.04.2011UOKiK wygrywa w sprawie o „zamykane żabki”Spółka Żabka Polska wprowadziła konsumentów w błąd, informując o rzekomej likwidacji sieci sklepów. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził decyzję Prezes UOKiK.