1 1 0 0 0 12.04.2011Kampania marki Gosia – przed wiosennymi porządkami (wideo)Ponad milion spotów w Internecie, reklama multimedialna, konkursy, e-mail i event marketing – takie formy działań przewidziano w trwającej od 11 kwietnia wiosennej kampanii przygotowanej dla spółki Politan, producenta artykułów gospodarstwa domowego. Promowanym produktem jest mop z mikrofibry marki Gosia, a hasło kampanii brzmi „Bukiet korzyści na czysto”.
0 1 0 0 0 12.04.2011Raport Adkontekst: rośnie znaczenie reklamy kontekstowejReklama kontekstowa to już blisko 30% budżetów przeznaczanych na cały search engine marketing i 8,5% całego rynku reklamy online – wynika z raportu przeprowadzonego przez sieć reklamy kontekstowej Adkontekst.
1 1 0 0 0 12.04.2011Najlepsze kampanie w konkursie „100% z 1%” (wideo)Rozstrzygnięty został konkurs tygodnika „Newsweek” i Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Najwięcej wyróżnień zdobyła Fundacja Rodzin Adopcyjnych.
0 1 0 0 0 12.04.2011Kampania promocyjna napoju Inferno Energy DrinkNa krakowskich uczelniach i w wielu sklepach pojawiły się plakaty zapowiadające piekielną klubową imprezę oraz promujące facebookowy konkurs marki Inferno Energy Drink.
0 1 0 0 0 12.04.2011Mail Media partnerem InisSpółka Inis, specjalizująca się w e-mail marketingu, nawiązała współpracę z Mail Media – nowo powstałym domem mediowym należącym do grupy kapitałowej SARE. Wiąże się to z udostępnieniem baz adresowych wydawców Inisa klientom Mail Media.
0 1 0 0 0 12.04.2011Program motywacyjny dla Kulczyk TradexHappy Service to program motywacyjny stworzony dla firmy Kulczyk Tradex. Skierowany jest do pracowników partnerów serwisowych samochodów osobowych i użytkowych marki Volkswagen. Przygotowaniem i wdrożeniem programu zajęła się agencja reklamowa Advertiva.
1 1 0 0 0 12.04.2011Kapselek Tymbarku na Wielkanoc (wideo)Od 11 do 24 kwietnia emitowane będą krótkie spoty Tymbarku, z motywem okolicznościowych haseł na kapslach butelek napojów tej marki.
0 1 0 0 0 12.04.2011IBM zbada opinie dyrektorów marketinguIBM rozpoczął prace nad nowym raportem rynkowym – „CMO Study”. To globalne badanie opinii dyrektorów marketingu największych firm na świecie, prowadzone przez IBM Institute for Business Value, będzie obejmowało kilkaset wywiadów indywidualnych, z których 50 zostanie przeprowadzonych w Polsce.
1 1 0 0 0 12.04.2011Członkowie Instytutu Netii unicestwiają „ostatni ograniczacz Internetu” (wideo)Po kampanii obwieszczającej wielki rebraining firmy Netia znane są już postacie specjalistów Instytutu Netii – badaczy zjawiska przenikania się rzeczywistości on-line i off-line. Obecnie w spocie spektakularnie obalają oni wszelkie bariery w dostępie do szybkiego Internetu. W ten sposób przedstawiana jest nowa oferta Netii, aktualna od 14 kwietnia.
0 1 0 0 0 12.04.2011Kampania telewizji n: „Wystarczy Twój podpis” (wideo)8 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa telewizji nowej generacji n, pod hasłem „Wystarczy Twój podpis”.