0 1 0 0 0 18.02.2011„Słodki Wawel” – promocja cukierkówFirma Wawel przygotowała promocję konsumencką, w której do wygrania są setki nagród – cyfrowe aparaty fotograficzne oraz 40-calowe telewizory LCD.
0 1 0 0 0 17.02.2011BMW Group Polska rozpoczyna współpracę z blogeremBMW Group Polska rozpoczyna współpracę z autorem www.blogomotive.pl. Podczas interaktywnego projektu „Blogo w świecie BMW” internauci będą decydować o tym, jaki samochód z floty BMW będzie testował Blogo (prywatnie Rafał) oraz jakim zadaniom specjalnym wóz będzie musiał sprostać.
0 1 0 0 1 17.02.2011Discovery Media dla Ambi Pur 3Volution14 lutego rozpoczął się nowy projekt reklamowy realizowany przez dział brand partnership Discovery Media dla marki Ambi Pur należącej do Procter & Gamble. Kampania obejmuje szereg niestandardowych działań on-air oraz on-line. Jej koncepcja powstała we współpracy Discovery Media z P&G z domem mediowym Mediacom z Warszawy. Produkcją spotu na zlecenie Discovery Media zajęło się studio Deep Flame z Warszawy. Wspólny projekt będzie realizowany do 8 maja br.
0 1 0 0 0 17.02.2011„Bezcenne chwile – produkt Lufthansy”. Nowa edycja kampanii reklamowejLufthansa rozpoczęła nową kampanię oferty cenowej połączeń z Polski do najpopularniejszych miast europejskich. Jej celem jest promocja szerokiej oferty rejsów do metropolii Starego Kontynentu wśród wszystkich pasażerów rozpoczynających podróż z siedmiu największych lotnisk w Polsce.
0 1 0 0 0 17.02.2011Nowi klienci First AiD CommunicationOrganizacja WWF Polska oraz firma doradcza Hay Group to dwaj nowi klienci agencji First AiD Communication. Firma L'Oréal Group zdecydowała się przedłużyć z agencją umowę na kolejny rok.
0 1 0 0 0 16.02.2011Spotkanie z alternatywną formą kultury24 lutego o godzinie 18.30 w Hotelu Kossak w Krakowie odbędzie się kolejne spotkanie stowarzyszenia Kraków PR. Tematem debaty będzie alternatywna forma kultury.
1 1 0 0 0 16.02.2011Kolejna odsłona kampanii Heinekena opartej na Lidze Mistrzów (wideo)14 lutego br. rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Heineken oparta na rozgrywkach UEFA Champions League (Ligi Mistrzów UEFA).
0 1 0 0 0 16.02.2011PDK zmienia tożsamośćFiolet Powszechny Dom Kredytowy SA zmienił nazwę na Powszechny Dom Kredytowy SA. Odświeżone zostało również logo oraz system identyfikacji wizualnej firmy.
1 1 0 0 0 16.02.2011Telewizja nadal będzie supermediumW 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia kanałów tematycznych.
0 1 0 0 0 16.02.2011Walk The Line dla Orange i TPAgencja Walk The Line została wybrana w przetargu organizowanym przez Grupę TP, jako jedna z firm, która będzie świadczyć na jej rzecz usługi z zakresu działań BTL.