1 2 0 0 0 8.10.2010Rusza kampania reklamowa 4fun.tv (wideo)Telewizja muzyczna 4fun.tv 10 października rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową promującą hasło stacji „Nie bawisz się, nie żyjesz”. Kampania potrwa do 31 października.
0 1 0 0 0 8.10.2010Tesco rozpoczęło konkurs „Ekomania Filmowania”Ruszyła kolejna edycja programu edukacji ekologicznej najmłodszych Tesco dla Szkół. W tym roku organizator programu, firma Tesco Polska, zaprasza uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych do udziału w konkursie „Ekomania Filmowania”.
1 1 0 0 0 8.10.2010Rusza kampania reklamowa RMF Maxxx w PoznaniuRadio RMF Maxxx wystartowało z niekonwencjonalną kampanią reklamową w Poznaniu.
0 1 0 0 0 8.10.2010Złoty Bęben dla PublicisuAgencja Publicis zdobyła złotą statuetkę GoldenDrum za kampanię społeczną „Bezpieczne dziecko w sieci”, zaprojektowaną na potrzeby Fundacji Dzieci Niczyje. Celem działań jest uświadomienie rodzicom zagrożeń, na które narażone są dzieci korzystające z Internetu.
0 1 0 0 0 8.10.2010Pełka Creatives autorem kampanii porównawczej NestePolski oddział fińskiego koncernu paliwowego Neste Oil zlecił agencji reklamowej Pełka Creatives przygotowanie internetowej kampanii porównawczej, która rozpoczęła się we wrześniu. Agencja w całości odpowiada za strategię, kreację oraz wykonanie akcji.
0 1 0 0 0 8.10.2010Tytuł Business Superbrand Lotniska ChopinaLotnisko Chopina uhonorowane zostało tytułem Business Superbrand jako jedna z najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 8.10.2010Great Open House dla BakomyAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House rozpoczyna II edycję akcji „Bezpiecznie z Bakusiem”. Działania shopper marketingowe rozpoczną się 8 października w 95 hipermarketach na terenie całej Polski. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktów z rodziny Bakuś oraz promocja nowego produktu z portfolio Bakomy – „Bakuś do kieszonki”.
0 1 0 0 0 7.10.2010Polskie obchody Europejskiego Dnia Akcji29 września w Warszawie ponad 8 tysięcy związkowców NSZZ „Solidarność” manifestowało pod hasłem „Chcemy żyć godnie tu i teraz” przeciwko drastycznym cięciom budżetowym. Tak obchodzony był w Polsce Europejski Dzień Akcji. Obsługa medialna wydarzenia powierzona została firmie On Board PR.
0 1 0 0 0 7.10.2010Avon i paczkomaty 24/716 września zaprezentowano rozwiązanie ułatwiające pracę konsultantek Avonu. Paczkomaty 24/7 z oferty InPost staną się nowym kanałem dystrybucji kosmetyków tej firmy. Przesyłki będą dostarczane do sieci 400 punktów, a docelowo do 1000 paczkomatów i oddziałów InPost w całej Polsce.
0 1 0 0 0 7.10.2010Rodzinne gry przy pizzyWieczór Gier Rodzinnych to trwająca od września akcja firmy Hasbro, producenta zabawek i gier planszowych, prowadzona we współpracy z Telepizzą. W zamian za nabycie w sklepach Tesco gry z oferty Hasbro można otrzymać pizzę dla całej rodziny.