1 1 0 0 1 7.09.2010Śpiewający hamburger w spocie HeinzaRozpoczęła się kampania telewizyjna ketchupu Heinz. Jest to kolejna odsłona znanej i lubianej kreacji, w której hamburger wyśpiewuje wyznanie… ketchupowi.
0 1 0 0 0 6.09.2010Nowe logo Radia ZetO północy z niedzieli na poniedziałek Radio Zet zmieniło identyfikację wizualną marki. Nowy logotyp obowiązuje od 6 września. Stacja zachowa swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje.
0 1 0 0 0 6.09.2010Kostrzewa PR dla SwedeCenterZ początkiem września br. agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z deweloperem i inwestorem SwedeCenter. Agencji powierzono obsługę public relations uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod inwestycję spółki w Sopocie. Za organizację eventu odpowiedzialna jest agencja Mat.
0 1 0 0 0 6.09.201038PR z Da GrassoAgencja 38PR rozpoczęła współpracę z Da Grasso – największą w Polsce siecią pizzerii i restauracji. Umowa obejmuje doradztwo z zakresu public relations i marketingu, komunikację wewnętrzną oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 6.09.2010Jet Line po raz pierwszy dla Petronas SyntiumNa wielkoformatowych nośnikach motorway 12 x 4 m firmy Jet Line trwa kampania promocyjna olejów samochodowych Petronas Syntium. Jest to pierwsza kampania reklamowa tej marki na nośnikach Jet Line.
2 1 0 0 0 6.09.2010Nowy spot w kampanii reklamowej Pizzy HutPizza Hut ruszyła z nową kampanią reklamową. We wrześniu widzowie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych będą mieli okazję obejrzeć spot zatytułowany „Festiwal makaronów”, zachęcający do skorzystania z nowej promocji sieci. W reklamie zostały podkreślone cechy wyróżniające restauracje Pizza Hut: przyjazna atmosfera i doskonałe jedzenie – powody, dla których warto tu wpadać częściej.
0 1 0 0 0 6.09.2010On Board PR dla nowych linii dermokosmetyków InsideFirma Adamed Consumer Healthcare powierzył On Board PR Ecco Network realizację działań public relations związanych z dermokosmetykami Inside. Firma odpowiedzialna jest za działania z zakresu brand PR, media relations oraz komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów.
0 1 0 0 0 6.09.2010Marka Cin&Cin z agencją AdPistolsW wyniku ogłoszonego przetargu spółka Ambra, lider na rynku win, na początku września wybrała nową agencję do obsługi marki Cin&Cin. Wybrana została agencja kreatywna AdPistols.
1 1 0 0 0 6.09.2010Kolejna odsłona kampanii IntermarcheRozpoczęła się druga odsłona reklamy produktów marek własnych sieci Intermarché. Spoty będę emitowane w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Kampania potrwa do 3 października br.
0 1 0 0 0 6.09.2010Oknoplast w kampanii przygotowanej przez Grupę EskadraZ początkiem września rozpoczęła się kampania produktowo-wizerunkowa firmy Oknoplast. Przygotowana przez Eskadrę kampania eksponuje nowy model okna Platinium Evolution2, zdobywcę godła Teraz Polska.