0 1 0 0 0 24.05.2010Communication Unlimited dla KerrygoldAgencja reklamowa Communication Unlimited pozyskała nowego klienta - markę Kerrygold, producenta masła z Irlandii. Marka stworzona została przez Irish Dairy Board (IDB), organizację marketingową irlandzkiego przemysłu mleczarskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Pierwszym efektem współpracy jest ogólnopolska kampania oraz konkurs „Do pełni smaku".
0 1 0 0 0 24.05.2010ITD Polska będzie modernizować Call Center w BOŚFirma ITD Polska wygrała przetarg na modernizację Call Center w Banku Ochrony Środowiska. Opracowana na potrzeby BOŚ koncepcja uwzględnia instalację systemu Customer Interaction Center (CIC) wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence.
0 1 0 0 0 24.05.2010Chata Polska i Sales Link wysyłają na majówkęSales Link, będący częścią agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, po raz kolejny realizuje akcję dla klientów Chaty Polskiej. Głównym nagrodami w zabawie „Majówka z Chatą Polską” są rodzinne wyjazdy do nadmorskiego kurortu. Koncepcję i mechanizm konkursu w całości zaprojektował Sales Link, który zajmie się także pełną obsługą akcji.
1 1 0 0 0 24.05.2010Wyniki badania IAB CreativeEx 2009IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku.
1 1 0 0 0 24.05.2010Grey Warszawa i Argonauts z nową kampanią Heineken oraz Open’er FestivalGrey Warszawa i sieciowa agencja interaktywna Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Open’er Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i Digital. Dodatkowo, będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Open’er Festival. Z kolei Argonauts uruchomiła nową odsłonę polskiej strony Heineken. Jest ona odpowiedzią na trend coraz większej popularności mediów społecznościowych w sieci.
0 1 0 0 0 24.05.2010Direct Publishing Group przekształcone w spółkę akcyjnąW dniu 21 kwietnia 2010 r. firma Direct Publishing Group Sp. z o.o., lider w sektorze custom publishing, przekształciła się w spółkę akcyjną. Zmiana formy prawnej spółki jest wynikiem przyjętej strategii rozwoju firmy na następne 5 lat. Jej głównym założeniem jest zwiększenie udziałów na rynku polskim oraz pozyskanie rynków zachodnioeuropejskich.
0 1 0 0 0 24.05.2010Miłkowski i Insignia uruchamiają Imagine PRW poniedziałek 24 maja rozpoczyna działalność agencja public relations Imagine PR. Współzałożycielem firmy jest Grzegorz Miłkowski, dotychczasowy redaktor naczelny interaktywnie.com (Grupa Money.pl).
0 1 0 0 0 24.05.2010Brands Alive dla maści bakteriobójczej MaxiBioticAgencja Brands Alive wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną kampanii maści bakteriobójczej MaxiBiotic, produkowanej przez ICN Polfa Rzeszów. Agencja odpowiedzialna jest za koncepcję komunikacyjną kampanii Zanim sięgniesz po plaster…pomyśl o ochronie antybakteryjnej oraz za kreację materiałów graficznych. Cała akcja rozpoczęła się na początku maja.
0 1 0 0 0 24.05.2010„Sposób na piękno” – multibrandowa akcja Procter & Gamble„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali.
1 1 0 0 0 24.05.2010303 dla 36.6 Bez enduAgencja 303 przygotowała nową kampanię dla marki pre-paidowej 36.6 (Polkomtel). Zespół agencji 303 zdecydował się na kontynuowanie sprawdzonego formatu kreatywnego z udziałem superbohaterów. W dwóch kampaniach wystąpił TurboDumoMan, w kolejnej - Super Es. Najnowszą ofertę marki 36.6 promować będą trzy ciemnoskóre siostry Bezendu.