0 1 0 0 0 22.05.2009Jakość nigdy nie jest przypadkowaOrganizator IX edycji kongresu „Programy Lojalnościowe” – firma Blue Business Media zadbała o najlepszy dobór prelegentów tego wydarzenia, co więcej – zdecydowała się na opublikowanie ogólnej oceny kongresu oraz wskazanie trzech najlepszych prelegentów.
0 1 0 0 0 22.05.2009Zone Reality promuje Esencję ZbrodniW połowie maja kanał Zone Reality rozpoczął kampanię reklamową promującą blok serii kryminalnych (Zbrodnie i śledztwa, Najgłupsi przestępcy Ameryki, Medycyna Sądowa, Na tropie zbrodni, Kobiety za kratkami, Zbrodnie w afekcie).
0 1 0 0 0 22.05.2009Nośniki Watch Out Door na polach golfowychFirma Watch Out Door rozpoczęła właśnie sprzedaż powierzchni reklamowych na polach golfowych w sezonie 2009.
0 1 0 0 0 22.05.2009Media&Marketing Polska przyznało wyróżnienie dla Mediaedge:ciaMediaedge:cia został wyróżniony w tegorocznym raporcie na temat domów mediowych i agencji reklamowych. Wyróżnienie przyznawane jest przez redakcję tygodnika Media&Marketing Polska.
0 1 0 0 0 22.05.2009Web Search Factory Polska dla INCO-VeritasFirma INCO-Veritas SA, właściciel takich marek jak Ludwik, AutoMax, Azofoska, Florovit, z początkiem maja rozpoczęła kampanię reklamową w Internecie. Za przeprowadzenie działań marketingowych w Sieci odpowiedzialna jest agencja interaktywna Web Search Factory Polska.
0 1 0 0 0 22.05.2009Nowy klient Ad PublicaFirma Michelson Diamonds zdecydowała się podpisać stałą umowę na obsługę public relations z agencją Ad Publica.
0 1 0 0 0 21.05.2009Trzeci Śląski Kongres Ludzi Marketingu27 maja 2009 roku, w Katowicach, odbędzie się Trzeci Śląski Kongres Ludzi Marketingu.
0 1 0 0 0 21.05.2009XI seminarium „Rewolucja w Komunikacji”Pod koniec maja w siedzibie Agory odbędzie się XI seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy - skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.
0 1 0 0 0 21.05.2009„Pozytywy naszych miast” – konkurs fotograficzny Alior BankuWystartował ogólnopolski internetowy konkurs fotograficzny Alior Banku „Pozytywy naszych miast”, który potrwa 10 tygodni. Jego celem jest przedstawienie polskich miast oczami ich mieszkańców oraz zebranie wyjątkowej kolekcji zdjęć, przedstawiającej najciekawsze fragmenty otaczającej nas przestrzeni. Konkurs będzie wspierany kampanią promocyjną w Internecie.
0 1 0 0 0 21.05.2009„Pure” – magazyn poświęcony marce Finlandia VodkaNa rynku pojawił się magazyn poświęcony marce Finlandia Vodka. Według planów wydawniczych PURE będzie ukazywał się dwa razy w roku w formie luksusowego albumu prezentującego świat wartości marki, należącej do portfolio Brown Forman Polska Sp. z o.o.