0 1 0 0 0 14.01.2009Witaj w Australii – program konsumencki Euro RSCG Marketing House wina Jacob`s Creek13 stycznia, o północy zakończył się pierwszy etap rozpoczętego dwa miesiące temu programu konsumenckiego realizowanego przez Euro RSCG Marketing House dla marki z portfolio Wyborowa S.A. – wina Jacob`s Creek.
0 1 0 0 0 14.01.2009Coś za nic: Nowa Era marketingu? (MarketingProfs)T. Brunelle, Something for Nothing: The New Age of Marketing and Advertising?, "MarketingProfs", 13.01.2009Tym razem "profesorowie" zastanawiają się, czy wiekszą wartość posiada pomysł sam w sobie, umiejętne sprzedanie go czy może wdrożenie go w życie. Dyskusja ta umiejętnie prowadzi do krytycznego spojrzenia na marketing w wydaniu historycznym (1.0) i (niemal całkowitej) afirmacji marketingu współczesnego (2.0).
0 1 0 0 0 14.01.2009AmRest zmienia zasady współpracy z agencjami w roku 2009Dostrzegając rosnące znaczenie zintegrowanej komunikacji w swoim biznesie AmRest w najbliższym czasie ma zamiar rozpisać przetarg mający na celu wybranie agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, która zajmie się strategią i realizacją działań we wszystkich kanałach dotarcia innych niż ATL.
0 1 0 0 0 14.01.2009Ekologiczne dyżury Fundacji Nasza Ziemia17 i 24 stycznia, w godzinach 13.00 – 19.00, w warszawskim Centrum Handlowym „Reduta” odbędą się kolejne dyżury ekologiczne Fundacji Nasza Ziemia. Tym razem przedstawiciele Fundacji poruszą temat energii elektrycznej oraz zaprezentują sposoby jej oszczędzania.
0 1 0 0 0 14.01.2009Laborka II, czyli jak zrealizować swój pomysł w Internecie?Ruszyła druga edycja konkursu „Laborka” Wirtualnej Polski. Każdy, kto ma pomysł na projekt internetowy, może zgłaszać się do WP. Portal aktywizuje użytkowników Sieci, szuka talentów i potencjalnych partnerów biznesowych.
0 1 0 0 0 14.01.2009Akademia Marki organizuje warsztaty „Fundamentals of Branding”Po ubiegłorocznych sukcesach, Akademia Marki przygotowała nowy kalendarz szkoleń otwartych, na pierwszą połowę 2009 roku.
0 1 0 0 0 13.01.2009Perspektywy outsourcingu back-officeNa przekór kryzysowi rynek outsourcingu w Polsce systematycznie rośnie i w najbliższych latach tendencja ta prawdopodobnie się utrzyma. Ogólnopolskie badanie rynku outsourcingu przeprowadzone w 2008 roku na zlecenie ArchiDoc wykazuje, że firmy nadal będą inwestować w optymalizację wewnętrznych procesów, powierzając ich obsługę wyspecjalizowanym partnerom zewnętrznym.
0 1 0 0 0 13.01.2009Dachser ponownie z Agencją PleonFirma Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, przedłużył współpracę z Agencją Pleon.
0 1 0 0 0 13.01.2009Discovery Networks Central Europe z dwiema nowymi agencjami PRDiscovery Networks Central Europe informuje o rozpoczęciu współpracy z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz z agencją Edelman w obszarze PR programowego.
0 1 0 0 0 13.01.2009Clear Channel Poland ekologicznieClear Channel Poland wspiera Fundację Nasza Ziemia i dołącza do akcji ”Ziemia w Twoich rękach”. Plakaty outdoorowe autorstwa Andrzeja Pągowskiego zachęcają do ochrony środowiska w najbliższym otoczeniu: szkole, pracy i we własnym domu.