0 1 0 0 0 30.03.2006Creyf’s dla agencji reklamowychCreyf's Image to nowa marka Creyf's Polska stworzona z myślą o agencjach promocyjnych i eventowych. Creyf's Image specjalizuje się w zatrudnianiu i szkoleniu hostess. Dotychczas z usługi skorzystał m.in. Eurobank, który wynajmuje hostessy dla 164 placówek w całym kraju.
0 1 0 0 0 30.03.2006Dunlop sponsorem pasma programowego „Po godzinach” w Discovery ChannelFirma Dunlop, światowy lider w produkcji opon, został sponsorem pasma programowego „Po godzinach” w Discovery Channel. Okres współpracy obejmuje czas od 3 kwietnia do końca maja 2006 roku. Pasmo „Po godzinach” emitowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach 23:00 - 24:00.
0 1 0 0 0 30.03.2006Grupa Fresh dwa razy większaGrupa Fresh odnotowała dwukrotny wzrost przychodów ze sprzedaży w 2005 roku.
0 1 0 0 0 30.03.2006Dwie nominacje Sabre Awards 2006 dla On Board PRProgramy public relations „Głęboki oddech” i „Pozytywne miasto Clear Channel” zostały zakwalifikowane do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu Sabre Awards 2006. Pierwszy z nich, którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Chorób Płuc został nominowany do głównej nagrody w kategorii „Charities/Not-for-profits”. Drugi – realizowany dla Clear Channel Poland – znalazł się wśród finalistów kategorii „Eastern Europe”.
0 1 0 0 0 30.03.2006Nagroda Johnnie Walker Keep Walking Award wędruje do odważnego i pełnego pasji podróżnika23 marca 2006 roku podczas gali konkursu Podróżnik Roku 2005, Filip Nitendel, podróżnik z Poznania otrzymał nagrodę Johnnie Walker Keep Waking Award. Statuetkę oraz stypendium w wysokości 1000 Euro wręczyła Panu Filipowi Joanna Grzyl, brand manager marki Johnnie Walker.
0 1 0 0 0 30.03.2006Zozomania – loteria promocyjna karmelków musujących ZozoleFirma Mieszko S.A. przygotowała dla fanów musujących Zozoli kolejną niespodziankę. Jest to ogólnopolska loteria promocyjna – Zozomania rozpoczynająca się już 1 kwietnia. Poprzednią niespodzianką była nowa odsłona internetowej strony marki Zozole, która zainaugurowana została 15 marca br.
0 1 0 0 0 30.03.2006Prima Aprilis na świecie i w centrum Fashion House Outlet Centre w SosnowcuPrima Aprilis w Polsce, Ryba kwietniowa we Francji, Dzień kłamcy na Litwie czy Polowanie na frajera w Szkocji – zabawne zwyczaje związane z pierwszym kwietnia występują w różnej postaci na całym świecie. W Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu w Prima Aprilis również nie zabraknie humoru i atrakcji. Na poszukiwaczy skarbów czekają nagrody.
0 1 0 0 0 30.03.2006Światowe standardy buzzmarketingu w PolsceAgencja reklamowa Heureka jako pierwsza w Polsce została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA (Word of Mouth Marketing Association, www.womma.org). Tym samym Heureka znalazła się w grupie najbardziej profesjonalnych firm, kształtujących narzędzia marketingu szeptanego i opracowujących standardy etyczne takich działań.
0 1 0 0 0 30.03.2006Leksykon Leków w „Gazecie Wyborczej”W piątek, 31 marca „Gazeta Wyborcza” rozpocznie nowy cykl bezpłatnych dodatków pt. ”Leksykonu leków" i dołączy praktyczny segregator dla kolekcjonerów. Kolejne odcinki cyklu będą się ukazywać z „Gazetą” w każdy piątek, a całość złoży się na poradnik pacjenta o zarejestrowanych lekach w Polsce.
0 1 0 0 0 30.03.2006PRO Media House i Multimedia biją“Pobijemy każdą ofertę” – to hasło kampanii firmy Multimedia Polska, która rusza pod koniec marca. Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy PRO Media House.