0 1 0 0 0 2.01.2006TEQUILADIGITAL dzieli się wiedząAgencja interaktywna TEQUILADIGITAL udostępnia internautom swój nowy serwis firmowy w zmienionej i rozbudowanej postaci.
0 1 0 0 0 2.01.2006Gadu-Gadu zaGGra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej PomocyGadu-Gadu Polski Komunikator Internetowy wspiera XIV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 8 stycznia. Celem tegorocznego Finału jest ratowanie życia poszkodowanych w wypadkach oraz nauka udzielania pierwszej pomocy.
0 1 0 0 0 29.12.2005„Myj z Olympusem!” – S4 dla BP Car WashPowyższe hasło nie jest sloganem reklamowym firmy Olympus, a nazwą loterii promocyjnej przygotowanej przez Agencję Reklamową S4, która od 23 grudnia 2005 gości na myjniach stacji BP w całej Polsce.
0 1 0 0 0 28.12.2005BIS – Bardzo Imponująca SkutecznośćDrugie półrocze 2005 należało do BIS Polskiego Radia. Zmiana formatu i wizerunku stacji, wsparta zrealizowaną przez Agencję Reklamową Opus B kampanią pod hasłem “BIS - Bardzo Inna Stacja”, zaowocowała ponad 242% dynamiką wzrostu udziałów w rynku w grupie słuchaczy w wieku 15-25 lat (Dane: MillwardBrown SMG/KRC Radio Track).
0 1 0 0 0 27.12.2005S4 na urodzinach…Właśnie zakończył się ostatni etap akcji promocyjnej „9. urodziny Geant”, w którym szczęśliwcy, wylosowani w loterii konkursowej, mogli odebrać swoje nagrody: samochody Dacia Logan, telewizory LG, kina domowe LG i grille firmy Tefal.
0 1 0 0 0 27.12.2005Rowland Communications dla Klientów z branży farmaceutycznejOd stycznia 2006 portfolio Klientów Rowland Communications poszerzy się o kolejnych trzech Klientów z branży farmaceutycznej. Rowland będzie odpowiedzialny zarówno za działania korporacyjne, produktowe, jak i wdrażanie procedur anty-kryzysowych.
0 1 0 0 0 23.12.2005Świąteczne zwyczaje – Boże Narodzenie 2005Według badania przeprowadzonego rpzez Ipsos nasze zwyczaje związane z obchodzeniem Świąt Bożego Narodzenia praktycznie nie zmieniają się od lat. Podobnie często, jak przed laty w wprawie wszystkich polskich domach zasiada się do wigilijnej kolacji, rozdaje się prezenty, śpiewa się kolędy. Wyjazdy w czasie świąt praktykują nieliczni – tylko 3%.
0 1 0 0 0 23.12.2005Event na miarę XXI wiekuW grudniu, w warszawskim Sheratonie odbył się X Jubileusz Klubu Isover Polska, organizowany przez firmę Saint-Gobain Isover Polska. Realizacją projektu pod hasłem „Ruszaj w Świat z Isoverem” zajęła się agencja Boomerang Team. W imprezie wykorzystano najnowsze formy i techniki stosowane w światowym event marketingu, takie jak marketing zapachowy i multimedia.
0 1 0 0 0 22.12.2005Peppermint kula z HugoThe Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej nowej marki produktu dla dzieci – chrupek kukurydzianych Hugo pod hasłem „Kulaj z Hugo”. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie znajomości marki Hugo. Za realizację kampanii i obsługę marki odpowiada agencja Peppermint.
0 1 0 0 0 22.12.2005Hestia i Bank BPH – nowy rozdział współpracyGrupa Ergo Hestia i Bank BPH wzmacniają współpracę w zakresie sprzedaży usług ubezpieczeniowych i bankowych, tworzenia nowych produktów oraz wzajemnej promocji marek.