0 1 0 0 0 23.09.2005Polacy w sieci chętnie opowiadają o swojej seksualnościAgencja Zentropy Partners Polska przeprowadziła badania dotyczące zachowań seksualnych różnych nacji - Durex Global Sex Survey 2005. Dzięki przeprowadzonej kampanii w badaniach wzięła udział rekordowa liczba prawie 100 tysięcy polskich internautów, którzy wypełnili ankietę na stronie www.durex.pl.
0 1 0 0 0 23.09.2005„Wielka jesienna promocja” IndykpoluOd 1 września do końca października br. trwa „Wielka jesienna promocja” Indykpolu. Ideą akcji adresowanej do detalistów i hurtowników posiadających w swojej ofercie wyroby Indykpolu jest premiowanie sprzedaży wybranych produktów. Wśród nich, oprócz dobrze znanego konsumentom pasztetu domowego, filetu specjał, szynki mozaika i smakowita, są również nowości jesienne – tradycyjne wędliny kanapkowe, takie jak: tyrolska, luncheon meat, kanapkowa oraz bardziej wyszukane propozycje jak np. szynka staromazurska, polędwica miodowa, czy szynka z piersi indyczej.
0 1 0 0 0 23.09.2005Clear Channel Poland wznawia akcję „Pozytywne Poniedziałki”Od 26 września rusza kolejna edycja pozytywnych poniedziałków. W ramach akcji wybrani warszawiacy będą otrzymywali e-mailem humorystyczne historie rysunkowe. Scenariuszem i kreacją komiksów tworzonych specjalnie dla programu Pozytywne Miasto Clear Channel zajęła się agencja interaktywna Engine.
0 1 0 0 0 23.09.2005Just autorem pierwszej w historii kampanii AllegroJust jest autorem pierwszej kampanii wizerunkowej marki Allegro. Pod koniec września pojawią się reklamy w telewizji, kinie, radiu oraz na nośnikach zewnętrznych. Allegro jest największym polskim serwisem aukcyjnym. Posiada ok. 80% udziału w rynku.
0 1 0 0 0 23.09.2005Euro RSCG Warsaw dla nowych ciasteczek Lu Petitki16 wrześnie ruszyła kampania ciasteczek Petitki GO przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla LU Polska.
0 1 0 0 0 23.09.2005Media Concept zakupił media dla AllegroMedia Concept, dom mediowy pracujący m.in. dla takich budżetów jak: Grupa Żywiec, Kulczyk Tradex, Vistula, Wólczanka, Grupa Skanska, New Nordic, Tubądzin, TVN, Aster TV zakupił media do pierwszej kampanii wizerunkowej marki Allegro.
0 1 0 0 0 23.09.2005Euro RSCG Warsaw dla CarotelliiOd 12 września prezentowany jest bilbord sponsorski Carotellii przygotowany przez Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 23.09.2005Nowy napój kawowy Nescafé w PolsceCoca-Cola HBC Polska wprowadza na polski rynek nowy produkt – gotowy do wypicia napój kawowy Nescafé Xpress. Nowy napój jest dostępny od września. Jego producentem jest Nestlé Deutschland AG, zaś Coca-Cola HBC Polska pełni rolę jego importera i dystrybutora. Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania reklamowa prowadzona w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 23.09.2005Bezpieczna komunikacja z Partner of PromotionOd 1 października agencja Partner of Promotion, jako pierwsza, oddaje do dyspozycji wybranych klientów nowy zespół specjalistów, posiadających państwowe certyfikaty bezpieczeństwa i dostępu do dokumentów niejawnych. Już od dłuższego czasu firma posiada – jako jedna z pierwszych agencji PR w Polsce, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i prowadzonych działań doradczych.
0 1 0 0 0 23.09.2005BTL Point Group będzie obsługiwało sklepy TchiboAgencja marketing services BTL Point Group wygrała przetarg na długookresową obsługę sklepów Tchibo, które będą oferowały specjalne artykuły z kategorii „non-food”.