Badanie efektywności systemu digital signage firmy Atvertin
  • 0
  • 1
6.11.2008

Badanie efektywności systemu digital signage firmy Atvertin

We wrześniu br. Atvertin we współpracy z firmą badawczą Pentor RI przeprowadził badanie efektywności systemu digital signage. Marki reklamowane w tym czasie na ekranach zamontowanych w hipermarketach Tesco zanotowały wzrost sprzedaży średnio o 68%. Badanie wykazało również, że w przestrzeni oddziaływania ekranów znalazło się 100% klientów Tesco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2008

Siedmiu wspaniałych konkursu na najlepsze umeblowanie miejskie

4 listopada zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepszą zrealizowaną inwestycję w zakresie umeblowania miejskiego, organizowanego przez AMS w ramach programu Bramy Kraju. W ścisłym finale znalazło się siedmiu wspaniałych, czyli siedem miast z różnych części Polski, które łącznie zgłosiły 11 projektów. Rozstrzygniecie i ogłoszenie wyników konkursu już 20 listopada w trakcie konferencji otwierającej czwartą edycję programu.